Lovex

Lavretta

Juu, eli tänne mielipiteitä ja mietteitä Lovexista :) mitäs pidätte? Paras kappale?
Oletteko käyneet keikoilla? :)

7

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katariina^^

Lovex on paras bändi! Heti kun näin Guardian Angel videon, ihastuin bändiin heti. Pojat ovat todella ystävällisiä ja mukavia, varsinkin Sammy. Theonilla on todella erinomainen ääni. Hän osaa lausua sanat, ja hänen äänensä lumoaa. Pojat osaavat soittaa. Vivian osaa rokata kunnolla :)Juke on ehkä hieman hiljainen, mutta todella ihana. Jason osaa myös rokata. Hän on todella ihana ihminen. Chrisu soittaa koskettimia, kuin olisi soittanut niitä koko elämänsä. Chrisu rokkaa kovasti!! Olen käynyt 65 keikalla, ja ne ovat olleet tosi ihania =) Lempibiisejäni ovat; Anyone, Anymore, Bullet For The pain, ja Yours.

• daahdiih

lovex on iha hyvä. aiemmin se oli parempi ku ihan hyvä, mut ny on innostus jostai syystä laskenu.
        pakko vähä kommentoida tuota Katariina^^ n tekstii. Theonilla EI ole erinomainen ääni. etkö ole koskaan huomannut sen särkyvän useasti? hänen äänensä ei kestä laulaa joitain kohtii. Theonin lausuminen taas on iha järkyttävää joskus. Theon yrittää kuullostaa liikaa joltain amerikkalaiselta kuitenki kuullostaen perussuomalaiselta englanninkielen puhujalta.
        (kuuntele vaikkapa lovexin soittama Jovin biisi "Runaway" ;( )

• rokkari69

Aikanaan pidin Lovexista mutta kun näin heidät livenä loppui kiinnostus siihen. Mielestäni Torsti ei kertakaikkiaan osaa laulaa. Olen nähnyt bändin kolme kertaa livenä ja elämä lapselle konsertista tulee neljäs, olen edelleen samaa mieltä. Mutta myönnän että radiosta kuuntelen Guardian angelin ja Bullet for the painin mielelläni. Muut kappaleet eivät iske.

• areena

Extra LIVE: Lovex & Antti Tuisku
      Tamperelaisbändi Lovex sekä vuoden 2007 kesäkumibiisin esittäjät Antti Tuisku ja Mariska aloittivat festarikesänsä Helsingin Kaisaniemessä järjestetyssä YleX Popissa.
      Katso video YLE Areenassa: http://areena.yle.fi/hae?pid=218927

• vivian <3333

LOVEX ON IIHANAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
      olin just peltsin koulus niitten keikoilla ja sain theonin ja joittenkin kahen muitten nimmarit.. mut en saanu vivianin. sit mä halasin niit kaikkii kolmee.. theoniiki

• vivian <3<3

harmi ku en saanu vivianin nimmarii :'( se on oikeesti söpö! mut yks hyvä juttu jos oisin halannu sitä (oisin halanut kaikkii jos ne ois jakellu nimmareita) ni oisin pyörtyny. mut se ois ollu varmaan iiiiiiihhhaanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! lovexxx

• Pidän Lovexista!. Haluaisin käydä niiden keikoilla mutta en ole päässyt kun pitkä matka ja vanhemmat melkein aina töissä myöhään. Paras kappale Guardian angel ja Slave for the glory ja Anyone anymore, U.S.A. Sekä Queen of the night. En ole saanut nimmaria enkä yhteiskuvaa. Mulla on myös kaksi chihuahuaa niin kuin Theonillakin. Mun chihuahuoiden nimet ovat Nana ja Antti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2590
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe