Frailty, eli Pahan Kosketus.
Sinänsä hieno elokuva uskonnollisen fanatismin ja siihen liittyvän mielenvikaisuuden ääri-ilmentymästä.
Vaikkei papan sekoamista oltu pohjustettu kaikkein uskottavimmalla tavalla - oikeastaan se jäi hämärän peittoon - samoin koko hahmon persoona jäi jotensakin ontoksi, mutta viis siitä, sillä tarina oli erittäin iskevä ja mielenkiintoinen hamaan loppuun asti. Tai oikeastaan viimeiseen kymmen minuuttiseen jolloin ohjaajalta/käsikirjoittajalta tuli lipsahdus, kammoittava erhe, tyylirikko, ja leffa rikkoi pahasti siihen asti tyylillä rakennetun kuvion, tarinan saadessa epäuskottavan yliluonnollisia sävyjä, jotka olivat vähällä pilata koko elokuvan.
En halua spoilata leffaa sen enempää kuin mainitakseni, että elokuva olisi ollut lähes viiden pojon tuotos ilman karkeaa tyylin muutosta. Päähenkilön yliluonnolliset kyvyt olisi hyvin voinut niellä vain sairaan psyykkeen mielikuvituksen tuotteena ilman FBI-sedän virkettä "miten sinä tiesit?" - Voi vitun kevät!
Yksi lause pilasi elokuvan
1
256
Vastaukset
- piipula23
Sinäpäs sen sanoit. Voi vitun kevät, heh. Joissakin elokuvissa on kyllä tosiaan ihan tolkuttoman typeriä lauseita joihin sitten takertuu tyyliin" miten vtussa tuo tyyppi on nuin idiootti?" kuka ääliö tuommosta on suoltanu.
Onneksi 15 päivä alkaa näkyyn vanhoja kunnon turpiinvetoelokuvia. Bud Spencer ja Terrence Hill rulettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244