Saako kameraa ottaa keikalle? Jossain luki ettei muka saisi..
Saako kameraa ottaa?
5
1161
Vastaukset
- hei!!!!!!!!!!!
lipun takana on selkeet ohjeet...KAMERAA EI SAA OTTAA...mut puhelimen saa..ja niissähän nyt on jo kaikissa myös kamerat että sillee.
- aijaijaivoivoivoi
Ota vaan kamera mukaan, saat portilla sitten lähteä viemään sitä narikkaan. Miksi pitää kysellä tyhmiä, kun jo lipussa lukee ettei kameroita. Mitä järkeä muutenkaan edes yrittää ottaa kuvia kun niitä on netti täynnä.
- no voivoi
"Miksi pitää kysellä tyhmiä, kun jo lipussa lukee ettei kameroita."
No oletkos huomannut, että myös festarilippujen takana lukee, että ei kameraa. Ja sinne saa ihan vapaasti viedä. Jokaisessa lipussa, joka on tilattu esim. lippupalvelun kautta lukee niin. Mutta jos esim. konsertin järjestäjän sivuilla kielletään, niin sitten ei kameraa mukaan.
- welldone.fi
- ja sai kuitenkin
Joo-o vaikka oli kielto kameroiden suhteen ja turvatarkastus porteilla niin silti yllättävän monella näytti olevan kamera mukana !???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358