HEIPS vaan! Jos joku tietää sellasien ohjelman kuin Serranon perhe, tietää varmasti myös Marcoksen. Olisikos mitään hänen tyylisiä laulajia/ hänen tekemiään lauluja??
Marcos serrano??
4
1369
Vastaukset
- Mökö&Luru
..on laulajan oikea nimi ja tuolla tv-ohjelmissa onkin oikein paljon keskustelua kyseisestä henkilöstä. Perealla on 2 albumia ja itse ole ainakin youtubesta katsellut useita musiikkivideoita..tosi suloisia ja tuttuja myös sarjasta. Kaikki sarjan biisit melkein taitaa olla Perean biisejä..
- chiquitita
Jos saman tyyppistä musaa tykkäät kuunnella, niin suosittelen esim La Oreja de Van Goghia, el canto del locoa, Alejandro Sanzia ja noista Fran Perean biiseistä ainakin ite tykkään la vida al reves ja voy a pensar. Youtubesta ainakin löytyy
- läskimatti
chiquitita kirjoitti:
Jos saman tyyppistä musaa tykkäät kuunnella, niin suosittelen esim La Oreja de Van Goghia, el canto del locoa, Alejandro Sanzia ja noista Fran Perean biiseistä ainakin ite tykkään la vida al reves ja voy a pensar. Youtubesta ainakin löytyy
olin just tekemässä samalaista topiccia, mutta tällänen olikin jo.
- fran perea
hola que tal?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897