Sopiva

lääke?

Mikähän olis tehokas lääke allergisiin hengitysoireisiin?
Miehelläni on eläinallergia ja mulla 3 kania, ja olosuhteiden pakosta joudumme vielä toistaseks asumaan niin pienessä kämpässä että hengitys välillä vaikeutuu ja se on alkanu haittaan jo seksielämäämmekin!

4

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaneja

Mulla on ollut kaksi kääpiökania nyt vuoden ja asun myös pienessä yksiössä. Mulla on ennestään ollut siitepöly- ja heinäallergiaa, mikä ilmeni hengenahdistuksena lapsena.
      Nyt se mokoma on herännyt tänä kesänä henkiin :) kirjaimellisesti ja yöt ovat nyt tuskaisia yrittää nukkua, kun henki ei kulje. Päivällä (ja siis pystyasennossa) ei mitään oireita.

Joten taitaa olla täsmälleen samat ongelmat kuin teillä. Olen miettinyt johtuuko "allergia" siis kaneista vai siitä kuivaheinästä.. jota varmaan jatkuvasti hengitän. Luulen tai ainakin toivon johtuvan pelkästään heinästä. Kanien läheisyydessä muuten en saa mitään oireita, mutta kissasta olen joskus saanut.

Minulla on "Ventoline" inhalaatiosumute, mutta sekään ei tunnu auttavan kuin hetkeksi. Ajattelin kokeilla vesipiippua, ja muutenkin vielä odottaa kesän loppumista, jos sekin helpottaisi vähän.

Myös edullisimpia allergialääkkeitä kuin esim "Heinix" saa apteekista ilman reseptiä. Mutta kukapa niitä haluaa jatkuvasti popsia.

Odotan itseksi kaksioon pääsyä, joten sitten saisin ehkä ainakin makuuhuoneen pidettyä "heinävapaana" :DDD.

Jos mitään helposta ei tapahdu, joudun itkun kanssa etsimään rakkaille kaneilleni uuden kodin :(

• kaneja

Sen Heinix lääkkeen pitäisi auttaa hyvin ihan tilapäisestikin... joten ei kun vain pilleri poskeen ennen herkkiä hetkiä ;)

Minä kokeilin juuri, että toimiiko se tosiaan hengenahdistukseen... mitään nuhaa mulla ei ole, niin auttoihan se.

• kaneja

Tarkoitin siis SUOLAPIIPPUA ... en vesipiippua! Mistähän niitä saisi edullisesti?

• pitäisi olla

... päivänselvä juttu. Sun on vaan valitava kumpi lähtee ulkoruokintaan kanit vai ukkos :-).Kyllä minusta ihmisen terveys menee kuitenkin länrakkauden edelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2992
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe