Tulin viikko sitten lomalta Turkista, olin siellä ystävättärieni kanssa. Pidimme todellakin hauskaa siellä turkkilaisten miesten kanssa, neljän eri miehen kanssa ehdin olla "silleen" viikon aikana ja jokainen tiesi, mitä haluan ja kohteli minua upeasti. Niin hyvää seksiä en ole aiemmin harrastanut.
Nyt tylsä paluu arkeen avopuolisoni kanssa on alkanut ottaa päähän. Mieli tekisi lähteä Turkkiin takaisin tyttöporukalla nauttimaan. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Siis että seksi ei enää maistu kotona Turkin vierailun jälkeen!
Mielenkiintoinen loma
15
5233
Vastaukset
- sanon minä
eli olet sitten nussinut ihan kortsun kanssa ja kutaa teki. niin ettei enää tulsä seksi paljaalla tunnu enää miltään. hah hah haa, I fuck you .
- Missuli22
Mutta kyllä se kokokin merkkaa.. ja se, että turkkilaiset miehet tiesivät, mitä nainen haluaa. Parempaa tyydytystä en ole saanut. ;)
Missuli22 kirjoitti:
Mutta kyllä se kokokin merkkaa.. ja se, että turkkilaiset miehet tiesivät, mitä nainen haluaa. Parempaa tyydytystä en ole saanut. ;)
täältäkin jos osaa hakea eikä kai sekoosta kiinni ole vaan miten sitä käytetään?
- lady chatterley
Eikös olekin ihana lomapaikka, olen ollut siellä jokusen kerran ja aina on ollut mukavaa. Jopa siinä määrin, että kotimaassa on ollut hiukan tylsää takasin palattua.
Viime lomalla oltiin ystävättärien kanssa Alanyassa ja seuraa riitti. Pari kertaa päivässä oltiin "silleen", ja aina sain mitä halusin. Ja paras puoli näissä lomaseuralaisissa on se, että eivät jää nurkkiin ruikuttamaan. Ja ensi lomalla uutta seuraa ;) - how long
how long must we sing this song...
"Vaimonsa murhasta epäilty mies on ammattimuusikko, ja hänellä on oma yhtye. Mies on muuttanut Etelä-Euroopasta Suomeen vajaat 30 vuotta sitten. Nuori vaimo lauloi ja soitti viulua samassa yhtyeessä"- lady chatterley
Joo, joo.... Kuka kumma niitä tänne käskee tuomaan? Paremmin kelpaavat kun pysyvät siellä, ja menevät naimisiin serkkutyttönsä kanssa.
- hmmm..
lady chatterley kirjoitti:
Joo, joo.... Kuka kumma niitä tänne käskee tuomaan? Paremmin kelpaavat kun pysyvät siellä, ja menevät naimisiin serkkutyttönsä kanssa.
Eipä ne tänne asti päässeet varmaan niin kiinnostaisikaan ketään. Lomalla kelpaakin sitten jokainen kepappivartaan pyörittäjä..
- 666
Ihmettelen vaan miten voit olla kotona kumppanisi kanssa kun käyttäydyt noin. Mielestäni raukkamaista meininkiä. Tee avopuolisollesi palvelus ja jätä hänet.
- Pera22
Tulin viikko sitten lomalta Thaimaasta, olin siellä kavereiden kanssa. Pidimme todellakin hauskaa siellä thaimaalaisten naisten kanssa, 15 eri naisen kanssa ehdin olla "silleen" viikon aikana ja jokainen tiesi, mitä haluan ja kohteli minua upeasti. Niin hyvää seksiä en ole aiemmin harrastanut.
Nyt tylsä paluu arkeen avopuolisoni kanssa on alkanut ottaa päähän. Mieli tekisi lähteä Pattayalle takaisin poikaporukalla nauttimaan. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Siis että seksi ei enää maistu kotona Thaimaan vierailun jälkeen!- tuntemuksia
kai on kaikilla, ketkä Thaimaassa käyvät, nauttimassa ja toteamassa miten hyvä nainen todella voi olla.
Eipähän se suomalaisen naaraan kanssa enää ole muuta, kuin roiskaisu, jätteet veks (jos tulee).
Onhan Thaikuissakin vikoja, kaikki kokeilemani, ovat liian tiukkoja, Suomi-juntin työkalulle.
- ei, tosiaan
Olin vuosia sitten turkissa. Tapasin siellä aivan ihania ihmisiä. Niin hyvää seksiä ei kyllä suomestaa saa...
Tulin kotiin ja erosin vaimostani. Otin turkkilaisen vaimon, eikä ole katua tarvinnut. Kutu hommia enimmäkseen... Onkohan se paikallinen vesi tai kuu syynä...
Oletko kenties ajatellut muuttaa turkkiin? Muuttaisikko sinne, jos kauniisti pyydän? Kysyppä ukoltas, tuntuuko silliloota tylsältä vänäläisen jälkeen? Voitte varmarmasti todeta, että tuntuu...
Sitä paitsi, suomityttö käy selällään eniten epsanjassa, edelleekin... - ------------------------
Vitun huora!
- juueiei
Käsittääkseni hän ei pyytänyt maksua.. ;)
- vaikka voissa paistais
juueiei kirjoitti:
Käsittääkseni hän ei pyytänyt maksua.. ;)
halpa huora.
- ahhh<3
vaikka voissa paistais kirjoitti:
halpa huora.
Itekki palasin tossa viikko sitten Turkin Alanyasta. Ja pakko todeta että ihanempia miehiä en oo missään ennen nähny. Voisin vaikka muuttaa sinne että silmä sais levätä päivät pitkät niiden uroiden komeudessa :)Turkkihan on naisten "seksilomakohde" aivan kuten Thaimaa on miesten..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481