Sonata Arctica esiintyy Ankkarockissa sunnuntaina:
Ankkarock sijaitsee Vantaalla.
Liput:
Kahden päivän lippu: 65€
Lauantai: 40€ (4.8.2007)
Sunnuntai: 40€ (5.8.2007)
Itse olen menossa kaverini kanssa vain sunnuntaina.
Sonata Arctica esiintyy lavalla vain sunnuntaina, eikä ollenkaan sitten lauantaina.
Lisää informaatiota löytyy sivulta:
www.ankkarock.fi
Kai olette tulossa katsomaan Sonata Arcticaa?
Ankkarock @ Sonata Arctica
3
718
Vastaukset
- drunkenman
Ankkarockin jälkeen Sonata Arctica lähtevät keikkailemaan muualle, aika pitkäksi aikaa.
Jos haluat vielä nähdä Sonata Arctican lähiaikoina, suuntaa Ankkarockiin!
Sonata Arctican suuri matka:
Ensin Mexicoon, sieltä USA:an, sieltä Canadaan, takaisin USA:an, sieltä Ruotsiin, sieltä Norjaan,
takaisin Ruotsiin, sieltä Saksaan, sieltä Ranskaan, sieltä Espanjaan, sieltä Italiaan, sieltä Unkariin, sieltä Itävaltaan, takaisin Saksaan, sieltä Belgiaan, ja sieltä Alankomaihin.
Enempää tulevista Sonata Arctican reissuista ei ole vielä tietoa.
Luulen, että Sonata Arctica esiintyy seuraavaksi tämän kesän Ankkarockin jälkeen vasta ensi kesänä!
Arctica esiintyy nyt kesällä siis Ankkarockissa!
Huomio: Sonata Arctica esiintyy ennen Ankkarockia monissa muissa paikoissa! Esimerkiksi Kuusamossa.- bittyh.
totta kaee ollaa tulossa
- olanamm<33
bittyh. kirjoitti:
totta kaee ollaa tulossa
no joo oon menossa sunnuntaina ankkarockkiin, mutta en kyl sonatan takii! vaan the arkin ja olan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937