YLE TV1:ltä tulee 19.07 klo. 23.10 elokuva Vaiennut kylä, johon ismo on tehny musat.!
Vaiennut Kylä tv:stä
6
449
Vastaukset
- Tumpelo
Pitäähän se katsoa ja kuunnella Ismoa (laulu, mandoliini, kitara).
- cävel
Taas kerran ilmoituksesi pelasti minut Jumalan Poika. Kyllä varmasti katson. Mielenkiintoista kuunneltavaa. Ei se elokuvakaan varmasti ihan huono ole, ei Ismo paskaan ryhdy.
- Retku
Ismo teki musiikit.Taiteilijaelämää on tehtry tämän tunnarin pohjille.
- Tumpelo
TV1:llä klo 21:05 alkavissa Taiteilijaelämää-ohjelmissa, jossa Kari Paukkunen haastattelee maan eturivin näyttelijöitä. Kimmo Pohjonen on ainakin mukana haitarinsa kanssa. Muista muusikoista ei ole tietoa. Hieno sovitus! Liekö samanlainen kuin Sutki-elokuvassa?
- Jumalan Poika
Tumpelo kirjoitti:
TV1:llä klo 21:05 alkavissa Taiteilijaelämää-ohjelmissa, jossa Kari Paukkunen haastattelee maan eturivin näyttelijöitä. Kimmo Pohjonen on ainakin mukana haitarinsa kanssa. Muista muusikoista ei ole tietoa. Hieno sovitus! Liekö samanlainen kuin Sutki-elokuvassa?
Hyvät musiikithan se Ismo oli säveltäny, tottakai. Tykkään kyllä paljon sen tyylistä tehä musiikkia nuihin tv- ja elokuva juttuihin; hyvin sovitettu kuvan tapahtumien kanssa yhteen ja musaa kuuluu melko pelkistetysti mutta juuri niissä kohtaa missä pitääkin. Kyllä se on taitava mies. Vanhoja tuttuja muusikoitakin oli ismon rinnalla soittamassa; tehot, mattilat, kätkät ym.
- ????
Moi! Oisko kellään ko elokuvaa myynnissä? Nauhoitettua tai alkuperäistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368