Oisko joku niiiin kiltti ja ehdottelis HYVIÄ nimiä tyttö marsulle!!!
Nimi marsulle
14
625
Vastaukset
- puputyttö
binky, nuppu, dimi, dini, zaida, benita, isildur, siradon, blanka, zuniga.. siinä muutama :)
- Mape
Tosi hyviä nimiä! =) Voit olla varma, että joku niistä valitaan =) =)
- Susanna
Orvokki, Kaneli(riippu tietenkin turkin väristä), Mandy, Ninni, Ruusu, Niisku-neiti(enemmän kylläkin hamsterin nimi), Kukka,... ja monia muita on viellä, mutta en just nyt muista. Toivottavasti näistä oli edes jotakin apua. =)
- Mape
Kiitos, söpöjä nimiä =) =)
- Zuppelo
Heh.. en nyt tiiä onko nää niinkään hyviä, mut tässä jotain: Liinu, Nancy, Mona, Misty, Roosa, Hensu, Fanny, Matilda, Karkki, Camilla, Matilda.
- Mape
.... Nimiä! Misty ja Hensy olivat parhaat! =)
- :)))))
sitten kun olet valinnut joskus marsulle nimen kerro se täällä mikä tuli nimeksi!
ehdotukseni: milla, milli,lulu ,lilli , camilla,mutu,lupu, chuppa, steffy, marsipaani, jossu, gilla, chin, tupsu, ja vaikka..emppu..
ainakin yritin..nimiehdotukseni olivat huonot.. :/- Mape
Tosi hyviä nimiä nuokin!! Olen saanut niin paljon mahtavia ehdotuksia =) Taitaa tulla marsulle pitkä nimi...........
Ilmotan sitten nimen täällä....
- titi-tyy!!
ööö.... porkkana, marsvin, hillevi, pipa, possu,
gunilla, madeleine....
haloo!! käytä mieli kuvitusta...!!!- Mape
Marsvin... *heh!*
Mielikuvitus karkasi ;)
- jenni
nipper-noo.
suloisin marsun nimi mikä on tullu vastaan tähän mennessä!
tostahan keksii helposti myös kutsumanimen..
esim.niisku,nyyhky jne... - Kikkiys
Alma, Amalia, Elli, Elviira, Fiona, Fanni, Hattara, Hassu, Helinä, Iines, Justiina, Kiki, Lola, ( mun oman marsun nimi on Lola ) Lulu, Lady,Liinu, Ludmilla, Lumikki, Muru, Sissi, Manta, Mimmi, Minni, Maija, Nöpö, Nekku, Namu, Nuppu, Omppu, Olga, Pirpana, Pompula, Pampula, Pumpuli, Petunia, Söpö, Sissi, Serafiina, Tiinu, Takku, Tuhkimo, Viivi.
- Kikkiys
Toivottavast niistä oli apuu...Ilmota mikä sen nimeks tuli!
- morsumarsu
no vaikka Tiuhti ja Viuhti?? ne on mun mielest söpöjä... (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249