Aivan saatanan hyvä keikka oli. Fiilis korkealla ja hyvät biisit vetivät. Vaikka olin E-katsomossa istumassa, niin se ei todellakaan estänyt jatkuvaa moshaamista niin että hiki lensi ja sai sentään rauhoittua ja lepää istumassa hitaiden Nothing else Matters ja Unforgiven biisien aikana ja hyvinki näkyi lavalle, kiitos fiksun Sick Of The Studion taustan. Ja aivan mieletön saundikin! Useimmat biisit kuulostivat paremmilta livenä kuin levynä!
Lämppäreistä: diggaan Diablosta, mutta soundi kusesi ja enkä nähnyt muuta kuin kitaristin tai basistin pyörittämässä tukkaansa. HIMin ääni oli liian kovalla että rintakehässä tuntui, menin sitten vetämään hodareita ennen Metallicaa.
Parhaat biisit ehdottomasti livenä: Creeping Death, Orion, Master Of Puppets, Ride The Lightining, Sad But True ja One. Onessa uskomaton show. Että melkein itketti.
Seuraavana päivänä oli vasen korva tukossa, ääni vielä käheä ja niskat saatanan kipeänä. Se oli sen arvoista. Kiitos Metallica! Ensi kerralla uudestaan.
Kiitos Metallica!
Loistavaaaaaaa!!
0
433
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204