Hehee... Onks jengi kuullu bändistä nimeltä Händikäppers? Tunteeks kukaan niitä silleen paremmin?
Kysehän on duosta, joka esiintyy Juha Vuorisen kirjoissakin. Niitten levyä ei kait saa muualta kun diktaattorin nettikirjakaupasta, mut sitä on sielt myyty kait jo reilut parituhatta, eli kait sen bändin joku tuntee... ;-)
Mulla on levy ja oon nähny nää jampat (Händi ja Käppers, hihii) livenäkin Keravalla joskus mooonta vuotta sitten (ehkä 2001) Sekunda-Rockissa.. Ovat kuulemma esiintyneet joskus Helsingin Sarjisfestareillakin... Nettisivuilta www.handikappers.com ei löydy oikein mitään infoo, kun jampat on vissiin pitkällä lomalla... :-)
Tietääks kukaan noitten keikoista tai muusta tuotannosta?
Händikäppers
Händi_82
1
3518
Vastaukset
- Rexus
sarjisfestareilla ne on esiintyny joo. heitteli makkaroita ihmisten päälle tai jotain. muualla en oo nähny, enkä kuullu. ainakin yks levy niiltä on tullu ennenkin (joka mulla on jossain levyhyllyn pohjalla)
samaa kamaa ku se toinenkin, ehkä vähän synkempää ja oudonpaa. mut tää levy oli joku omakustanne ja siin oli Pastori Kärmeen händikäppers sarjakuva mukana. että niitä ei varmaan montaa oo liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096