Halusin vaan sanoa, että MAIJA ROKKAAA!!!
Maija on ihana!
7
2400
Vastaukset
- whta the hkss
Maija Vilkkumaa, tuo suomi-rokin papittarien keulakuva. Vilkkumaa kun tulee lavalle; "kas näin heiluu peppu, ja Maija itse heiluu näin". Maijan irvinaama kun iltapäivälehden kanteen rävähtää, johan siinä vannoutuneinkin Vilkkumaa-fani ihmetellen älähtää.
- Jeanne
Maija Vilkkumaa on
YLI-JUMALA-TAR
paina se kalloosi.
- fffa
Joo. Maija on todella hyvä esiintyjä ja laulaja ja säveltää/sanoittaa mahtavia biisejä, jollaisia en esim. itse voisi edes kuvitella koskaan luovani, Maija on loistava taiteilija.
- meidän tähti!
Maija on kuin tähti, joka loistaa taivaalla pimeässä, eli yli-jumalatar vailla vertaa, nyt on varmaan tulossa pikku ylijumalatar ;) ?
- HeC
meidän tähti! kirjoitti:
Maija on kuin tähti, joka loistaa taivaalla pimeässä, eli yli-jumalatar vailla vertaa, nyt on varmaan tulossa pikku ylijumalatar ;) ?
Niin..
- Teppo
Onks kellään kuvia Maijan keikalta 20.7.2007 Lappeenranta Festivaaleilta? Sais olla myös välähdyksiä yleisötunnelmista. Olin itse kyllä paikkakunnalla, mut lasaretissa just sillon
- oranssitsukat
maija on lyriikkajumala, ihana, rakas, rakas, rakas maija <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309