Miten paljon noita Ranskan ym. liigojen pelejä tulee Viasatilta?
Kenelläkään tarkempaa tietoa Viasatin tarjoamista Chelsean, Manchester Unitedin ja Liverpoolin omista lähetyksistä?
Miten paljon futista?
3
639
Vastaukset
- mutta...
ManU- ja Chelski-TV ovat aktiivisina myös tähän aikaan vuodesta. Tulee uusintana otteluita, sen lisäksi kesän ystävyysotteluita, haastatteluja ja historiallisia pätkiä.
Ja futisotteluita tulee ihan riittävästi. Et mitenkään ehdi niitä kaikkia katsoa eli tuskinpa kyllästyt ainakaan tarjonnan vähyyteen. - jdjdj
Kyllä pelejä tulee reilusti.
Noi seurojen omat kanavat lähettävät omien seurojensa pelit jälkilähetyksinä 1-2 päivää valioliigamatsin jälkeen. Lisäksi tulee ManuTV ja ChelseaTV keskusteluohjelmia päivittäin. Nyt kesällä tulee suoria lähetyksiä harjoituspeleistä.
Todellinen futisfriikki yhdistää Canalin ja Viasatin niin että katsoo matsit suorana Canalilta ja vaihtaa sitten Viasatille jolta voi katsoa seurojen omien kanavien ottelujen jälkipuinnit. - olet kiinnostunut
niin valintasi kannnattaa olla Canal plus... Viasatilta tulee kyllä jalkapalloa, mutta ei niin kiinnostavia matseja... HUOM! Minun mielestäni. Champions liigat tulee lähestulkoon kaikki pelit... se on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244