Ei taida onnistua ei ainakaan Helsingissä.
Sallisitko itse tämän kaltaisen junttiuden??
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Paidattomia ei suvaita Helsingin terasseilla/1135228783249?ref=rss
Minä en!
Terassilla ilman paitaa!
109
18510
Vastaukset
- yööökkkk
pitäisi sakottaa kunnolla. Hyi hitto kun pullistellaan ja luullaan olevan komeita ja hiki tippuu joka karvan päästä.
- näissä juupeloissa
on se, että he turhaan kuvittelevat, että he vapaassa maassa voivat käyttäytyä "vapaasti" ja jos heitä rajoitetaan, niin siitähän poru siinä ala-arvoisessa sakissa syntyy. Seuraava luonnollinen tarve näille just turvesuon savumökki/navetta seuraajille on kusta joka nurkkaan. Miksi en näe tätä Italiassa koskaan?
- urpo6
näissä juupeloissa kirjoitti:
on se, että he turhaan kuvittelevat, että he vapaassa maassa voivat käyttäytyä "vapaasti" ja jos heitä rajoitetaan, niin siitähän poru siinä ala-arvoisessa sakissa syntyy. Seuraava luonnollinen tarve näille just turvesuon savumökki/navetta seuraajille on kusta joka nurkkaan. Miksi en näe tätä Italiassa koskaan?
"Mix te ootte niin juntteja? Ihqus Euroopas ei oo tälläst" ..joopa joo.
Voi mennä sinne Italiaan itse kukin ihan rauhassa, jos on noin pienistä asioista elämä kiinni. Naurettavaa tuo ns. suomalaisten pikku-sieluinen vertailu muihin kansoihin, ihan niinku italiaiset tai vaikkapa ranskalaiset ois jotenkin täydellisiä...
Mitä sillä on väliä onko paitaa päällä vai ei? Jokainen saa sivellisyyden ja lain puitteissa valita asunsa itse ja samalla tavalla ravintola saa valita asiakkaansa. Eiköhän melkein joka paikasta lennä tosiaan pihalle, jos palloilee ilman paitaa. Eikä siihen (ainakaan pitäsi) vaikuttaa pätkän vertaa onko sikspäkki vai koko tynnyri. - osku-31
aika lailla se riippuu siitä paikasta ja tilanteesta, joissakin paikoissa se voi olla ihan okei, varsinkin kovalla helteellä. sen sijaan paljon kuvottavampaa on koirien kusettaminen ja paskattaminen pyöräteiden varsilla ja nurmikkoalueilla. Miksei sinne siis voisi itsekkin kusta jos koiratkin kerran kusee. itse en kuitenkaan harrasta sellaista mutta ajatuksena. Nimim. paita päälle ja koirat koirapuistoon.
- kkkkkkkkk
Vaikka ilman housuja,jos se hyvältä tuntuu.
Älkää valittako joka asiasta - homme-64
urpo6 kirjoitti:
Voi mennä sinne Italiaan itse kukin ihan rauhassa, jos on noin pienistä asioista elämä kiinni. Naurettavaa tuo ns. suomalaisten pikku-sieluinen vertailu muihin kansoihin, ihan niinku italiaiset tai vaikkapa ranskalaiset ois jotenkin täydellisiä...
Mitä sillä on väliä onko paitaa päällä vai ei? Jokainen saa sivellisyyden ja lain puitteissa valita asunsa itse ja samalla tavalla ravintola saa valita asiakkaansa. Eiköhän melkein joka paikasta lennä tosiaan pihalle, jos palloilee ilman paitaa. Eikä siihen (ainakaan pitäsi) vaikuttaa pätkän vertaa onko sikspäkki vai koko tynnyri.Sulla on kuvaava nimimerkki :-)
- kutun sua nimeltä
homme-64 kirjoitti:
Sulla on kuvaava nimimerkki :-)
Aivan varmaan, mitään parempaa ei kukaan olis voinu enää keksiä tälle illalle, ja kotiin ei olla matkalla kun tollasii näkee, tai sit hyvällä mielin jonneki kuiteski.
- mut eiks
urpo6 kirjoitti:
Mitä sillä on väliä onko paitaa päällä vai ei? Jokainen saa sivellisyyden ja lain puitteissa valita asunsa itse ja samalla tavalla ravintola saa valita asiakkaansa. Eiköhän melkein joka paikasta lennä tosiaan pihalle, jos palloilee ilman paitaa. Eikä siihen (ainakaan pitäsi) vaikuttaa pätkän vertaa onko sikspäkki vai koko tynnyri.ne siälä sit taas säilytä sen urhean tyylin loppuun asti, mustat housut ja valkonen paita, säässä kuin säässä, kun pittää pitää se tyyli. En tiiö missä ne sit riisuutuu, straight ahead, suoraan eresä uimarannalla varmaan ja meressä.
- miehet omaa
komeaa kroppaa, jollakin miehill on rumat haivenkarvat, jtenkin epäsiisti näköiset. Oksentasin juomani ja ruokani jos sellainen istuis näköpiirissä. Mutta onhan niitä komeitakin kroppia joista ruokahalu yltyy.
urpo6 kirjoitti:
Mitä sillä on väliä onko paitaa päällä vai ei? Jokainen saa sivellisyyden ja lain puitteissa valita asunsa itse ja samalla tavalla ravintola saa valita asiakkaansa. Eiköhän melkein joka paikasta lennä tosiaan pihalle, jos palloilee ilman paitaa. Eikä siihen (ainakaan pitäsi) vaikuttaa pätkän vertaa onko sikspäkki vai koko tynnyri.muttei ilman, katso jos rakastatte paidattomuutta, menkää ja pullistakaa haukkareita, jos sillä haluatte mahkoilla.
eiköhän ihmiset saa päättää itse, jos haluavat kulkea paidattomina, ni kulkekoon, naurettavaa valittaa pikkuasioista, eiköhän sitä lennetä ilman paitaa pullistelevat joka paikasta pihalle, olkoon aurinkorannikolla tai koto Suomessa.- mua ällöttää
yhtälailla naiset, jonka munkit meinaa tulla ovesta pihalle, ollaan niin olevinaan.......ja pyh! yök
- KILTISTIKKÖ!
Mun mielestä on TÄYSIN normaalia ja jopa mukavaa kun ERILAISET ihmiset osaavat rentoutua haluamallaan tavalla! Mikä paidattomuudessa voi niin paljon tökkiä kesäisin..?
Älkää herranjumala katselko NUNNAT jos ei kiinnosta!!
- ex-tarjoilijatar.
Mikä tämä juttu oli, että oli pitänyt oikein kuvata? Oliko joku NYT-liitteen toimittajien "kokeilu"?
Jos ei oma tyyli- tai tilannetaju ole riittävä, niin siihen sitten tarvitaan oikein henkilökuntaa, joka näissä kohteli juntteja kuitenkin hyvin ammattimaisella ja samalla ystävällisellä tavalla.
Paidat päälle, pliis. - lare2
Mun mielestä saa olla ilman paitaa. Haisee se hiki paita päälläkin. Ravintolalla silti oikeus valita asiakkaansa.
- MIELTÄ
Ravintola asiakkaan valitsee ja mistä rahansa ottavat. Mutta HELLOUS - mennäänpä Suomen ulkopuolelle. Eikös me kuulut EU. Kyllä siellä vaan miehet pelkissä shorteissa ja täytyy sanoa, että naiset vielä paljastavammin pikku pikku bikineissä. Että katsokaas omaan napaanne.
- M36_
Jos paidan alla on upea, ruskettunut vartalo, niin miksei sitä saisi paidan riisua terassilla.
Riippuu mielestäni terassista ja todellakin siitä. mitä siellä paidan alla on.- sinkkunaisen unelma
Voihan tämä kuulostaa kornilta tai jopa syrjinnältä, mutta miksipä ei jos on jotain mitä esitellä : ) Niimpä niin, mutta kukas sen määrittelee mikä on esittelyn arvoista ja mikä ei.... Kauneus kun on katsojan silmässä, suurimmalta osin ainakin....
Mutta sinkkunaisen "unelman" ainakin sinkkunaiset tietävät.... Joten miksikäs ei ; )
- mutta kuitenkin
Pitänee sitä olla ittellä järkee pääs jos jotain läskejä tulee esitteleen, kyllähän sitä sitten jos on jotain näytettäävää esim lihakset niin voi bousailla miten tykkää, mut joku läski valkonen hena niin hoh hoijaa.
- uimarannat erikseen
Terassilla ei mielestäni voi olla ilman paitaa. Jollakin on hyvä kroppa toisilla ei. kuka taas määrittelisi sen, kuka voi olla ilman paitaa ja kuka ei. Jos kroppaansa haluaa esitellä sen toki voi tehdä vaikka uimarannalla.
- 6787656776
uimarannat erikseen kirjoitti:
Terassilla ei mielestäni voi olla ilman paitaa. Jollakin on hyvä kroppa toisilla ei. kuka taas määrittelisi sen, kuka voi olla ilman paitaa ja kuka ei. Jos kroppaansa haluaa esitellä sen toki voi tehdä vaikka uimarannalla.
..KATEUTTA..HOMMAA SELLAINEN KROPPA ETTÄ KEHTAA OLLA ILMAN PAITAA JOS ITSETUNTO NOIN PERSEESTÄ! HAH HAH HAAAAAA!!!!!
- uimarannat erikseen
6787656776 kirjoitti:
..KATEUTTA..HOMMAA SELLAINEN KROPPA ETTÄ KEHTAA OLLA ILMAN PAITAA JOS ITSETUNTO NOIN PERSEESTÄ! HAH HAH HAAAAAA!!!!!
Ei se kateutta ole, ainakaan minun taholtani. Jos omaa hyvännäköisen kropan sen kyllä näkee vaikka olisi enemmänkin päällä.Ei mun itsetuntoni ole sieltä mistä sen luulet olevan.Olen ihan tyytyväinen omaan kroppani.
- quqqu
Missäs se Esplanadin puisto taas olikaan. :)
- Nimetön
Itse olen ns.läpipasko(aurausviitta) joten en kiusaa lähimmäisiä liialla paljastelulla.
Jonkun verran kai kyse myös suvaisevaisuudesta.
Tasokkaalla paikalla mielestäni oikeus vaatia jonkinlaista "pukukoodia".
Mitenkähän tuo sukupuolten välinen tasa-arvo toteutuu tässä?Eli jos siellä paidan alla jotain on niin mikä jottei... Nimetön kirjoitti:
Itse olen ns.läpipasko(aurausviitta) joten en kiusaa lähimmäisiä liialla paljastelulla.
Jonkun verran kai kyse myös suvaisevaisuudesta.
Tasokkaalla paikalla mielestäni oikeus vaatia jonkinlaista "pukukoodia".
Mitenkähän tuo sukupuolten välinen tasa-arvo toteutuu tässä?Eli jos siellä paidan alla jotain on niin mikä jottei...ei terassi, on asia erikseen, siellä voi paljastella kroppaansa, jos hävettävää hommaa kropan sellaiseen kuntoon, että kehtaa kulkea ilman paitaa.
- landella
Hitto vieköön kyllä ainaki täällä maalla mun mielestä saa kulkea miten lystää. Eikä se kaupungissakaan oo sen kummempaa, ehkä ihmisiä enemmän. Mun mielestä saa kävellä jos on sentään jtn mitä näyttää. Kunhan ei oo mitään mahdotonta kaljamahaa eikä läski kasaa niin senkus menee. Niin kauan kaikki on sallittua kunhan sitä ei lue laissa. Eikä sitäkään aina tartte noudattaa. Tottahan toki jossain hesassa se on pakollista ku vartiointi on tiukkaa..
- ihme asenteet...
Ei haittaa nähdä ihmisiä ilman paitaa. Näkeehän sitä tuttujakin ilman paitaa eikä senkään luulisi häiritsevän ketään.
Kesä on kuuma. Ja alastomuudessa vaikka vain rintakehä-alueella ei ole mitään vikaa.
Outoa haukkua sellaista junttiudeksi.
Toisten ulkonäön mollaaminen ja arvostelu on naurettavaa ja lapsellista. Tuskin SINUSTA (joka sanot "ei" ja sorrut seuraavaan) tuntuisi mukavalta, jos joku tai jotkut tuntemattomat tai tutut alkaisivat arvostella ja haukkua sinun ulkonäköäsi.
Jotain rajaa.
Ja jos nyt vielä vedetään tällainen kysymys: entä jos yläosattomana on mieleisesi komea mies? (naisia ei taida yläosattomina näkyäkään kaupunki-kuvassa, ellei bikinin yläosassa oleskelua lasketa).
Ja vielä toinen: entäs jos rakkaimpasi kulkee melkein tai kokonaan yläosattomana? Nauratko hänelle? Hermostutko ihmisille jotka nauravat hänelle? Hermostutko vaikka itse ajattelet rakkaimpasi näyttävän typerältä?
Miettikääs noita pointteja.- NAD+
Itse en ainakaan haluaisi nähdä minkään näköistä komistustakaan ilman paitaa. Jotain voi jättää aivan arvailun varaankin. Mielummin katselen miehiä, jotka osaavat pukeutua tyylikkäästi kesähelteilläkin.
Jos oma kultani (runsaista huomautuksista huolimatta) kulkisi seurassani ilman paitaa, hänestä tulisi luultavasti aika nopeasti entinen kulta. Myöskään tuttaviani en haluaisi tavata mikäli näillä ei ole häpyä edes laittaa paitaa päälle sitä varten.
Häpeän suuresti miehiä jotka kuvittelevat olevansa vapaita kulkemaan yläosattomissa koko kesän, eiväthän naisetkaan kuleksi pelkissä rintaliiveissä kaupungilla tai ravintoloissa.
Mielestäni voisi korottaa säännöksi sen, ettei kukaan saa oleilla julkisilla paikoilla uimarantoja yms lukuunottamatta yläosattomissa. Saatan olla tiukkis mutta samaa mieltä ovat totta puhuen useimmat ystäväni.
- Isän puolesta
Mitä välii, vaikka istuis terassilla alastomasti. Meillä on sauna, ja saunan takaovella terassi. Aina kun vähän menemme jäähylle isällämme on vain pyyhe! Pitäisikö laittaa muka silloin hikisenä paita päälle??? Oletko kaupunkilainen, vai mikä?? Itse asun maalla ja mun mielest on ihan ok, jos istuu terassil grillaamas jotai lihaa, ja juo hikisenä vähän jotai vaik siiderii tai olutta! No,,, miten vaan, jos istuu kaikki karvatakit päällää terassil ja yrittää olla ettei rintoi nää tai sillee...
Naisillakin on ihan sama oikeus olla paidaton, niinkuin miehillä! Tehkää miten haluutte!
-raitalaika Isän ja äidin puolesta- - Kesämökki eikä..
Parveke, jossa miehet ja naiset retkottavat jos jonkin sorttisissa rytkyissä/ ilman rytkyjä..
Lantsari meininkiä.- Vallilan Henkka
...olla jos sataa tarpeeksi vettä. Ja paita jos tulee vilu. Ja kylmää bissee jos on kuuma.
- Bohdi
Naisetha tykkää paidattomista ja hikisistä miehistä. Paidattomuus olkoon jokaisen miehen etuoikeus terassilla.
- ei ja yäk
Kyllä nyt luulet väärin.Kuka viitsii katsella jotain hikistä ukkoa ilman paitaa,kesämökki on eri asia.Juntti olet!
- yäk!
tämä nainen ei kyllä varmasti tykkää, suorastaan ällöttävää! Paidaton mies vain rannalle.
- gkldgkdl
Kyllä yleensä (nuoremmat naiset) on tiukkapipoja yms.. Kyllä minä tykkään naisena katsella ilman paitaa olevia miehiä ja enemminki jos hyväkroppainen jolla on jotain esittääki sopivasti bodya ja rusketusta siitä vaan;)) iloa naistensilmään katukuvassakin (eikä ain uimaran
noilla tai kesämökille pelkästään) ihme asennetta muutamalla (luulen ett nuor. naiset) ja ei se aina ole se hikinen kaljamahakaan kuten täällä kirjottelette, avartakaa maailmaa enemmän...Kun naisetha vähäpukeisia kesäaikaan on...Niin miehet vastapainoks näyttää sitä omaa hyväkuntoista nuorekasta kroppaa siten naisille;))) lisää vaan tätä katukuvaan ja onneks ollutkin paljon kesällä mitä olen tarkkaan naisena sen huomannut;))) eli iloa silmään kaikille MISSÄ VAAN ihmiset;)
- päälle
Mielellään katson hyvännäköisiä miehiä paidat päällä kuin että pullistelevat ilman paitaa, vaikka kuin olis mitä näyttää. Paidat pois rannalla ja kotona, mut ei silloin kun liikutaan, yök. Ällöttävää. Ihailen miehiä jolla kiva kroppa näkyy t-paita päälläkin, nam. Puhtaat ja siistit vaatteet on cool, ei hikinen, ruskettunut iho tai saatikka kaljamahainen. Ihailen mielelläni miehen kroppaa kotona ja sivelen sitä... nauttien.
- iceQB
...mitä tiukkapipoja, mitä se teille kuuluu jos MIES on ilman paitaa? Mun mielestä aika normaali näky kapakoiden terassilla kuumille helteillä. Vai oletteko te niin SAIRAAN siveitä sipuleita siellä pääkaupunkiseudulla!? Menkää luostariin ehtoollisviinille jos ei kelpaa...stana teidän kanssa taas!
- Urheilija_^_
Suomessa on lyhyt kesä ja mielestäni siitä saa nauttia jokainen miten huvittaa. Jokainen baari voi tehdä omat sääntönsä miten paikkaan tulee pukeutua, mutta lailla tätä ei todellakaan tule kieltää. Kyllä niitä järkyttävän näköisiä ihmisiä tulee aina vastaan, oli heillä sitten paitaa tai ei.
- alkaa
minäkin kulkea ilman paitaa...
T: Nainen - paidaton
Mun mielestä terassilla vois olla ilman paitaa, ei välttämättä ravintolassa sisällä. Yhtä hyvin voisi kysyä saako ulkona yleensäkään liikkua ilman paitaa...
- tervetuloa sixpack
Jos kundi on karvaton ja omaa pyykkilautavatsan ja lihaksia niin mikä ettei..mutta kaljamahainen pönäkkä 50-hirvitys niin ei todellakaan,sille sanon kyllä ei kiitos.
- jopi...
joo sinne terassille ilman paitaa vaan oli läski tai laiha tai millainen vaan. En mä sinne ikinä ole mennyt kenenkään muun takia kuin itseni eikä vois vähempää kiinnostaa onko jossain toisessa pöydässä joku tuntematon ilman paitaa taikka alasti. Ei haittaa niinku yhtään enkä ymmärrä ihmisiä joille jonkun toisen paidattomuus on ongelma - sairasta, ei paidattomuus vaan toisten kyttääminen ja paapominen
- Booth
ja tasa arvo kunniaan ;)
- vaatteet tekee miehen???? n...
ei vois vähempää kiinnostaa vaik ihmiset olis alasti terasseilla jos on vaa pokkaa. ihan ku ei oltais ikinä ennen ilman paitaa nähty ketää, kaikki on varmaa ainaki ittensä nähny. ollaanhan uimahalleis ja rannoillaki pelkis uikkareis mut sit ku ollaan terassilla tai muualla nii miks se muuttuu jotenki vääräksi? en kyl ite kehtais mennä ilman paitaa mut jos haluaa nii mikäs siinä. ja vaikka oonki nainen nii eipä se välttämättä nii ihanaa nähtävää oo mut ei varmasti pahinta mitä on joutunu näkemään. että mun puolesta voi mennä vaik pelkkä aatamin- tai eevanasu päällä, on sitä varmaa tärkeämpiäki asioita. ja ku lenkkareillakaa ei saa mennä johonki hienostopaikkoihin nii huhhuh, ei se ihminen niistä kengistä varmaa voi huonommaksi muuttua, järkeä ny vähä päähän.
- alastomanahan on ihan mukav...
jos sää suosii. Ei kiristä, eikä purista mitkään epämukavat vaatteet. Ja olen saunonu nuorten ihmisten kanssa sekavuoroissa, eikä ne alastomat naisetkaan niin järkyttävän hätkähdyttäviä ole. Lähinnä hämmästytti se ettei oo tottunu näkemää tyttöjä tuhero paljaana, mut siitä vaa mun puolest jos pokkaa on.
Ravintolat määrittää tietenki itse sääntönsä, samoin ku jokainen määrää oman kotinsa käyttäytymisnormit ja vierailijoiden henkilöllisyyden. Ja useimpiahan sellainen alastomana retostelu jostain syystä ahdistaa/häiritsee hyvin paljon joten lienee heitäkin otettava huomioon julkisilla paikoilla esiintyessä. Kannatan kuitenkin mieluummin vapautta kuin säännöstelyä. Ketäänhän ei ole pakko katsoa.
Väittäisin vielä et narustringiviritelmät sun muut mikrotopit päällä kulkeva nainen on vähintään yhtä häiritseviä kuin paidaton mies. Mutu tuntumalla rinnastaisin ylettömän tissivaon esittelyn häiritsevyydessään kivespussien vilkkumiseen tai työmiehen pystyhymyyn... Mitäs mieltä ootte?
- täti-sininen
Olin eilen terassilla tyttöjen kanssa töiden jälkeen, meren rannalla. Muuten kiva, mutta viereen tunkesi vanha mies, paidattomana, löysä nahka vaan roikkui luiden ja surkastuneiden lihasten päällä. Ruskettunut toki oli. Oli hakemassa juttukaveria, kun vaimo oli lähtenyt sukuloimaan. Muutoin ei olisi se paidattomuuskaan haitannut, mutta ne jutut, aloitti pöytäseurueen naisten ulkonäöstä yms. Pyysimme häntä poistumaan, loukkaantui, kun muka oli olevinaan niin kamalan fiksu.
Kun katselimme perään tuon vanhan herran hoipertavaa kävelyä ja muuta toilailua, emme ihmetelleen olleenkaan, että vaimo oli lähtenyt reissuun. Ei sitä olisikaan jaksanut katsella kovin pitkään...Tottakai terassilla saa olla paidatta. Olis kiva kun naisetkin olisivat paidatta. Eihän ihminen tarvitse hielle haista ollessaan paidatta. Mutta miehellä kyllä pitää olla karvoja. Pojan loppejahan sellaiset karvattomat ovat, eli sakkolihaa.
- nettinen
ei missään tapauksessa, kaiken maailman plösöt alkaa pullistella ja vie mielenkiinnon tärkeimmistä jutuista.....
- jumalauta
Tottakai se riippuu kropasta. Pitäis tulla laki että salskeet nuoret miehet saa olla ilman paitaa mut plösömahat ei.
- tätä
Ou nou.. Samat säännöt kaikille, niin ei tuu ongelmia. Ei ole mun mielestä terassin järjestyksenvalvojan asia lähteä arvostelemaan asiakkaita ja sanomaan, kenen kroppaa kestää katsoa kaupungilla ja kenen ei.
- Siveyden pyhätöstä tuulee
Ja rannoillakin kulkevat paidattomat ja vähäpukeiset ihmiset on laitettava oitis pannaan.
Siellä se hiki vasta virtaakin.
Sakkoa 200 euroa jos tavataan paidattomana.
Ja tuo tissivälin esittely myös.
Se on rietasta esitellä erogeenisia alueitaan kaiken kansan pällisteltäväksi.
Jätesäkki pakolliseksi asusteeksi ettei vain saa selvää minkä muotoinen tai minkäkokoinen on. - Ladyttaa
...ja tavat on hakusessaan tällä junttikansalla.
On paljon asioita jotka ovat "luonnollisia" mutta ei niitä tehdä julkisesti.
Vaikka mä kotona olen alasti ei tulis mieleen tehdä sitä kadulla. - olen diiva
Minusta olisi hienoa jos kaikki olisivat alasti ja joisivat olutta tai siideriä samalla kun hieroisivat itseänsä
- et olisi
voinut paremmin asiaa ilmaista :)
- kk86
Jumalauta, jos on sen verran kuuma ilma, että paita liimautuu niskaan ja selkään, niin kyllä silloin paidan pois ottaminen on ihan jees valinta.
Kuvitelkaa nyt joku mies valkoisessa paidassa ja kamalat hikiläntit joka puolella, sekö olisi kaunista katseltavaa? Ei ensinnäkään voi laittaa tummaa paitaa auringon paisteeseen, eli oikeasti halua paistua.
Kyllä akat saa ilman paitaa kulkea, mutta miksi ei miehet? Joo, kyllä naisilla yleensä on bikinit, mutta hiki se virtaa meillä naisillakin ihan samalla lailla, kuin miehillä. - hahhaaa :D
Täällä pohjoisessa terassilla tarkoitetaan kuistia ym, joka johtaa talosta pihalle. Omakotitaloissa, rivareissa ja sellaisissa siis.
Baareilla täällä on patiot. Meillä siis saa istua terassilla ilman paitaa, mut baarin/ ravintolan patiolla se ei kyllä ole hyvä juttu :D - Mari^
Siis tosi vastenmielinen näky! Kaljamassuki hikisine mahoinee.. tai sixpackki poitsu. Se kuuluu vaan tapoihin hyvät herrat, että ei kävellä julkisesti muualla kuin uimarannalla ilman paitaa. Mä häpeisin jo mun jätkäkaveria, jos se noin toimis, että ilman paitaa vaa heilumaan esim. ruokakauppaan tai tälläsiinki. Ei tuu kuuloonkaa!
Se saattaa olla teistä jätkistä ihan kiva olla ilman paitaa, mut se ei oo mikään ihana näky justiin jossain terassilla. Jotain tapoja! - Vapaa maa
Suljettu tila, haisee. Tuuletettu tila ei haise. Ilman paitaa terassilla tuuletus toimii.
Sisällä jossain parempi olla.
Visuaalisuus, en tahdo nähdä karvaisia kolleja patiolla.(joku voi haluta)
Yleensä kyse ei ole junteista(oma aiheensa), vaan muusta alamaailman porukasta, juntit jotka tulee keskuksiin on hyvin hygieniasta tietoisia.
PS:Välttäkää paidattomia. - sekoaisi
viimeisetkin tervejärkiset naiset, että vaarallistahan se on, aivan yleiselle käyttäytymiselle.
Herr... jml... eikä oo yhtään oorait, tollasia kuvia tähän aikaan yästä, toivottavasti ne on edes fotoshopattu eikä aitoja. mikä kauniimpaa kun paidaton mies??? no paidaton nainen poikkeuksiakin kyllä löytyy,liiskatissit,tissittömät!
- että silleen
Terassilla ilman paitaa istuva mies on yhtä juntti ja mauton... :(, kuin nuoret naiset jotka kirjoittelevat ja vastaavat deittipalstoilla kertoillen kaikelle kansalle kuvien kera mikä on rintaliivien kuppikoko!!! No, hoh hoijaa...:(
- <<<<<<<
puolesta saa terassilla olla paidatta...Kyllä mä mielummin kattelen paidatonta, hikistä miestä ( olipa sit lihaksikas tai vähemmän lihaksikas...laiha tai lihava...) kuin karjua, jolla on sit hiestä märät laikut kainaloissa ...
- Nimetön
Kyllä keskellä kaupunkia pidetään vaatteet päällä, oli sitten kyseessä mies tai nainen. En minäkään nyt vetäise terassilla t*ssejä paljaiksi tai edes rintsikoita näkyville.
- nuorinainentässä
Minäkin olen kotona usein ilman paitaa. Ja rintsikoita. Mutta ei tietenkään kaupungilla. Joskus rannalla oon vaan pikkareissa.
- KääntykäätaioletteTUHONomat!!
IHmisten tuleekin elää Helluntalaisten määräysten mukaan!!! housut naisella on SYNTI!! televisio = SYNTI!!!!! paidatta kulkeminen on irstas SYNTI!!!
- hellareista
Etpä taida tietää helluntalaisuudesta mitään...
- Kahvibaaris
kans joka kesä karkian näkönen kun isomahaiset känniäijät tulee pelkis shortseis kaljalle. Yöks!! :-(
- kellariklupi
Totta! Se Marko tulee joka juhannus leuhkiin Helsinginherrana, musta Volvo kännis Kaffibaarin pihaan ja sit ilman paitaa maailmanmiehenä. Viimeks kehu olleensa Monacos ja ostavansa miljoonakämppiä - ihme et sit pitää tulla sippikylään Jussina eikä mee vaikka Malediiveille Räikkösen kanssa. Täys toope!
- todellakaan
fiksua olla terassilla ilman paitaa.
Olkoon jokainen kotonaan, niin pihalla kuin parvekkeellakin kuinka haluaa, mutta terassille mennessään vetäköön jokainen paidan päälleen.- pitää olla
pienet hihat,jotka peittävät kainalokarvatupsut,eikä ole myöskään syytä mennä ruokakauppaan,ilman sellaista paitaa.
Ravintolassa saattaa olla ruokailijoita viereisessä pöydässä ja elintarvikeliikeissä kumartelet ruoka-altasiin ja kainalon hikipisarat ovat vain sinun,ettäs tiedätte.
Ne ei kuulu muille hikineen ja karvoineen.
Herrasmiehet sen tietävätkin,ilman muuta.
- sfjy
Tampereella ei ainakaan ole asiaa millekään kaupungilla olevalle terassille ilman paitaa..
- nakuileen stadiin
niinku hesarin juntti toimittajat ....vaikka alastiha me tänne ollaa tultukki ei paidat päällä .....
- Scarface_06
Onko ihmisillä jotenkin liikaa aikaa vai mitä, kun jaksetaan tämmöseestä asiasta nipottaa? Itse kuljen ilman paitaa jos siltä tuntuu ja on kuuma, onhan se kesällä viilein tapa liikkua. Enkä todellakaan ole niin sisäänpäin kääntynyt persoona, että minua häiritsee kun joku ikään, sukupuoleen, elopainoon jne katsomatta kävelee ilman paitaa.
Niinkuin joku jo tuolla HeSan keskustelussa mainitsikin, niin voiko tämmöistä kysymystä edes esittää muualla, kuin Suomessa? Uskomatonta... Eiköhän maailmassa oo paljon isompiakin asioita kun joku paidatta kulkeminen.
Terassi / ravintola nyt on eri asia koska siinä se hygienia on hieman tärkeämpää, mutta oikeesti te tiukkapipot joita häiritsee kun joku kävelee sun ohi kadulla ilman paitaa, hankkikaa oma elämä jos tommonen vie yöunet.. - MINÄ....
menen vaikka aluksi baariin paidan kanssa ja kun saan bisset nenän eteen vedän viimeistään xxxxl tynnyrini esiin ja jos lennän ulos niin juon kaljan huiviin ainakin ennen kuin poke ehtii edes sanoa mitään ja sen jälkeen alan äpäröimään :DDDDDDD
- !!!!!
ei voi olla todellista et pitää nostaa puheen aihe tollasesta asiasta eihän se ny maailmaa kaaja jos joku on ilman paitaa terassilla
- kgdlgfgh
Niin mitä ihmeellistä jos hyväkroppainen nuorekas mies ilman paitaa, siis olkaa ilman paitaa ja nuorekkaat naiset vaan pitää näkemästään ja saa silmäniloakin tähän harmaaseen massaa missä kaikkien pitää mennnä joidenki tiukkapipojen ym mukaan...Tollanenha ahistaa ym...Eli ilman paitaa voi tietysti olla kuumalla ilmalla, hei haloo pienestä asiasta ISO METELI!!!
- önaoesujdbs
Kyllä maalla on kiva asua, ei oo tuollasia "sivistyneitä" ihmisiä marajamassa jos vähä peltotöiden jälkeen on tullu pelkät shortsit jalassa läheiseen kapakkan terassille kaverien kanssa kaljalle.
Ei se täälläpäin mikään nähtävyys ole jos vähä ilman paitaa on matkassa.
Kyllä maalla vain onki mukavaa, pakko sanoa.
Kaupunkilaiset on vähä turhan "sivityneitä", tai ainaki luulevat olevansa. - tapamies
Ei minun mielestäni kannata vetää hernettä nenään siitä, että paitaa ei saa ottaa pois. Joitakin seikkoja vain kuuluu hyviin tapoihin. Ei niitä vastaan kannata kapinoida. Pidä paita päällä kaupungin keskustassa, sano kädestä päivää, älä kaiva nenää julkisella paikalla jne.
Ja voihan sitä ajatella muitakin terassilla olijoita. Ei se ainakaan ruokahalua lisää, kun hikoileva tyyppi istuu vieressä rintakarvat helmeillen.
Ei Keski-Euroopassa todellakaan olla terasseilla tai kaupungissa ilman paitaa. Tapa on Venäjällä sitä vastoin yleinen ja meilläkin melko yleinen. - entään...
ihan sama on paitaa vai ei. hiki haisee vaikka olis paitakin.
- paita pois!
Nyt sitten läskit vanhat naiset beiget rintsikat päällä terassille niin jokos alkaisi kaikki valittaa!Minua ei tavallisella kaljaterassilla puolialastomuus haittaa, mutta harmittaa että paljastavien naisten tarvisi olla hyvän näköisiä...
- Rehveli
No shoes - No shirt - No service
- paitamies
Naurettavan näköistä pelleilyä se, että jotkut kulkevat cityssä ilman paitaa. Tekisivät sen jossain muualla. Apinoiden paikka on Afrikassa tai Korkeasaaressa, mutta ei terasseilla. Haisevat kainalot piiloon vaan!
- nappulainen
Kaikesta sitä keksitäänki valittaa.. eihä sillä oo tuon taivaallisen väliä onko jollain paitaa vai ei. Oma on häpeänsä jos haluaa hikistä kaljamahaansa kaikille näyttää.. Ei sitä pakko tuijottaa ole jos häiritsee ;) ite en yleensä kiinnitä paidattomiin mitään huomiota. Kuuluu kesän katukuvaan.
- ilman paitaa?
Onko kukaan kokeillut olla kuntosalilla ilman paitaa? Onko treenatessasi kaikki laitteet hiestä märkiä jälkeesi, ja tykkääkö muut siitä?
Paidattomuuden puolustajat ja vähättelijät voisi ajatella siten, että jos terasin tuolin selkänojaan (puinen, tai ehkä pehmustettu) imeytyy runsaasti hikeä, aurinkorasvaa yms. ja tarttuu hilsettä ihosta, niin seuraavaksi tuolille istuva ei ilahdu valkoisen paitansa selkämykseen ilmestyvistä jäljistä.
Jos terassilla on puhdas paita päällä, oma lika lähtee paidan mukana muualle ja tuoli jää seuraavalle istujalle kuntoon.
Miettikää antaisitteko hikoilevan körilään tulla autonne istuimelle ilman paitaa hinkkaamaan selkäänsä, tai sohvallenne, edes likaisessa paidassa? Asia on siten, että terassillekin tulevan vieraan (asiakas), tulee noudattaa talon sääntöjä ja huomaavaisuutta?- tässähän
hyvä pointti.
- anskuleena
Hikiset kaljamahamiehet ilman paitaa, hyi hitto! Ja siihen kun vielä lisää aurinkolasit, niin kyllä on täydellistä... YÄK!
- juppp
omatpahan ovat kaljamahansa, jos tykkää näytellä nii mikäs siinä.. ei mitään silmänruokaa kylläkään, mutta mun puolesta ihmiset esitelkööt kaljamahojaan jos siltä tuntuu. Ittepähän häpeävät.
- suotavaa
...että kesäterassilla voi mies olla shortseissa kylmän juotavan kanssa vaika varvikkaat jalassa. Eikä saa olla ulkonäöstä kiinni, mutta puhdas pitää olla ja kenties tuoksua hyvältä (virn). Olen samaa mieltä, että vaatteet tekevät naisen ja miehen, mutta saa sitä ja pitää välillä olla rennomminkin. Ei Suomi niin ahdas maa ole, etteikö aina poikkeuksia mahdu joukkoon mukaan. Saunotaankin tuttujen kanssa joko alasti tai vain pyyhe kietaistuna. Mikä sen ihanampaa saunan jälkeen, kuin uinti ilman paitaa ja housuja (nauraa siis ilman uimapukua). Suvaitsevaisuutta Suomen lyhyeeseen kesään.
- john doe
pointsit tälle!
- alexndrea3
Oksettavaa kun mies istuu paidatta ,eihän nainenkaan tee niin ,kyllä pitää pukeutua kun on toisten näkösällä ,eikä kotona omassa kodissaan .
- ällöä
Minusta olisi iljettävää istua jonkun paidattoman hikisen äijän jälkeensäjättämään hikiseen muovituoliin.
- ällöäällöä
Minusta olisi iljettävää istua jonkun paidattoman hikisen äijän jälkeensäjättämään hikiseen muovituoliin.
- Miksi ihmeessä?
ällöäällöä kirjoitti:
Minä EN MENE sellaisille terasseille KOSKAAN, jossa läskit, karvaiset miehet käy istumassa ilman paitaa!!!!
Mutta ei haittais yhtään ruskettunut komea lihaksikas mies silmänilona :)
-mies-
- Nimetön
Miksi pitää repiä ressiä turhasta? eikö itse kullakin ole vain kesäisempi mieli katsellessa kesäisessä tunnelmissa olevia? turha pahoittaa omaa mieltään.. sitä paitsi.. eikö myös pitäisi tasa-arvon nimissä puuttua naisten (varsinkin näiden 16-kesäisten pissisten) hameen helman lyhyyteen ja kaula-aukon suuruuteen? ;) mukavaa kesä jatkoa, itse en ainakaan anna turhan rasittaa mieltäni..
- asddd
No tottakai saa olla ilman paitaa jos siltä tuntuu. Pitää varmaa itsenkin tästä lähteä helsinkiin ilman paitaa. Miten joku kehtaa itkeä tollasta asiaa "tollasia pitäs sakottaa",. Oispa naisetkin tollai
- panisin-.
se on 16 vuotiaallakin.
- paidatta
mua ei haittaa jos on paidattomia kuumana päivänä. mutta jos paidattomuus on ok, niin se on sitten ok kaikille! typerää vaatia että kropan tulisi olla kunnossa jos meinaa ilman paitaa terassilla istua.
- naurettavaa
Saa kulkea miten tykkää, ei oo niin iso juttu toi paidattomuus. Jos on helle niin kaipa sitä saa vähä tuuletella. Ei tää maa oo mikää hiton pyhäkoulu jos pitää olla joku dresscode. Terassit täynnä pelkkiä kaljanlipittäjiä, ulko ilma ja kaikkea, turha valittaa jos jollain on vähän kuuma tai haluaa vähä väriä pintaan.
- haittaa
mun mielestä siitä ole jos kivan näköiset kundit on ilman paitaa terassilla ;) Niin ja suomen kesä on niin lyhyt,että kyllä niitä paitoja kerkiää pitään sit pitkän talven aikana.
- YrjöTulee
Junttihan sen täytyy olla, joka yleisellä paikalla ei osaa pukeutua. Menköön ottamaan mallia vaikka Italiasta.
- yleensä paita päällä joskus ei
ei italiassa, no miks verrata just italiaan miksei vaikka braziliaan? siellä naiset kun miehetkin vähäisissä pukeis ja ei siellä ketään haittaa.
toinen mikä ihmetyttää niin miks jos jotkun kulkee jossain ilman paitaa niin ne on automaattisesti pullisrelevia idiootteja?
kyllä ne ravintolat varmasti päättää saako olla ilman paitaa vai ei itseäni ei haittaa jos jotkut ovat ilman paitaa terassilla ja pitäähän suomen suvesta nauttia:) - junttius??
yleensä paita päällä joskus ei kirjoitti:
ei italiassa, no miks verrata just italiaan miksei vaikka braziliaan? siellä naiset kun miehetkin vähäisissä pukeis ja ei siellä ketään haittaa.
toinen mikä ihmetyttää niin miks jos jotkun kulkee jossain ilman paitaa niin ne on automaattisesti pullisrelevia idiootteja?
kyllä ne ravintolat varmasti päättää saako olla ilman paitaa vai ei itseäni ei haittaa jos jotkut ovat ilman paitaa terassilla ja pitäähän suomen suvesta nauttia:)kuten sanotaan että "kauneus on katsojan silmissä" niin kyllä se junttiuskin on myös jonkinverran katsojan silmissä!!!
mikä se sellanen suomalainen on joka ei edes joskus liiku ilman paitaa!!!???
- pelimies se oikea
no saaha sitä vittu omalla pihalla olla vaikka puoli alastomana eli vaikka uikkarit päällä saatana
mitä vitun rumaa siinä on jos on yleisellä paikalla iman paitaan paitsi jos se on lihava - atrky
MITÄ VITUN VÄLIÄ SILLÄ ON JOS ON ILMAN PAITAA: ALKAAKO OKSETTAA KU NÄKEE JONKU MAHAN? OMGLOLWTF MEILLÄPÄ TOIMII CSSSSSS. MITE KEHTAAT OLLA UIMARANNALLA VAA UIMA VAATTEISSA? HYI HÄPEÄ.
- LimboMies
Ihme touhua hesarilta, mennään heilumaan puolialasti
terassille, mutta jos lukijat maksaa niin mikä ettei. :DD - Salliva ihminen
Mä en näe mitää pahaa paidattomas miehes terassilla, hän ottaa vain rennosti. Eihän miehellä edes ole rintoja joita hävetä, kyllä mä sen ymmärrän jos naista yökötellään siitä ku on ilman paitaa terassilla.
Ei millää pahalla, mutta onko hesalaaset tosiaan noin herkkiä?- ...
Asiahan on niin, että jollain miehillä saattaa olla jopa isommat rinnat kuin naisilla eli "manboobsit" ja se ei ole kaunista katseltavaa..Siihen tosin yleensä liittyy myös housunkauluksen päällä roikkuva maha.
- Ottomaanikko
Suvaitsevan pukukoodin puolesta puhuvien ynnä Suomen junttilaksi tuomitsevien kannattaa käydä koemarssilla esim. Jerusalemissa ortodoksijuutalaisten korttelissa ilman paitaa ja uimahousuissa. Epäilen, että hengenlähtö saattaisi olla lähellä, jos sattuvat olemaan pahalla päällä.
- Minä se vaan
ei minua ainakaan häiritse.
Itse pompin kotona yleensä alasti, mutta vedän kyllä vaatteet päälle ulos mennessäni =D - meikäläinen vain
Kaupungissa, terassilla ilman paitaa tai nainen bikineissä on mautonta ja moukkamaista.
Junttikäytöstä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108