Onnettomuuksia...

Minä se vaan olen xD

Jos haluat tietää monista huvipuistoissa sattuneissa onnettomuuksista niin paina alla olevaa linkkiä ja sieltä vakavia huvipuisto onnettomuuksia
http://huvipuisto.net/

Ja veilä enkun kielinen huvipuisto onnettomuuksiä käsittelevä nettisivu jossa on
Muunmuassa powerparkin onnettomuus http://www.rideaccidents.com/

4

2910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä se vaan olen xD

Mikä ol teidän mielestä pahimmat onnettomuudet...
      Molempia sivustoja kannattaa tarkkailla.
      Minun oli ehdottomasti nämä:

1981 New York - Nuori tyttö murskautui tippuessaan rataa kulkevan auton kyydistä pyörivään lieriöön, joka työnsi tytön ruumiin 13 x 18 cm suuruisen aukon läpi

1996 Springfield, Illinois - Kehitysvammainen tyttö sai paniikkikohtauksen Kamikazessa (Skymaster-tyylinen laite), kiemurteli irti turvalaitteesta, ja tippui maahan. Kun vaunu heilahti maahan, se iski rajusti alhaalla makaavaa tyttöä.

1994 Middelbury, Conneticut - Pikkupoika kuoli jäätyään Twisterin vaunun alle. Tällä oli vaikeuksia päästä vaunusta ulos ajon jälkeen. Kun laitteen käyttäjä meni auttamaan, joukko teini-ikäisiä päätti tehdä kepposen ja laittoi vehkeen käyntiin.

• f*ckin girl

Munki mielestä toi twisterin onnettomuus (tosi törkeetä niiltä, jotka pisti sen käyntiin mun mielestä ehdottomasti elinkautista, tai ainaki lastenkoti)!!
      Varmaan olivat jotain mielenvikaisia! Sääli sitä pikkusta ;(

• teuzki

en lööytäny powerparkin onnettomuutta? voiko joku kertoa siitä?

• minä ite!!!!

Alahärmässä sijaitsevan huvipuisto Powerparkin työntekijä on kuollut työtapaturmassa iltapäivällä.

Huvipuiston johtajan Mikko Kiviluoman mukaan työntekijä oli käynnistänyt Typhoon-nimisen laitteen ja jostakin syystä poistunut ohjauspaikaltaan laitteen vaara-alueelle. Kiviluoma kertoi MTV:n uutisille, että joko laite tai jonkun laitteessa olleen ihmisen jalat olivat osuneet työntekijään ja heittänyt hänet laitetta ympäröivää kaidetta päin.

Työntekijä kuoli heti. Hän oli ensimmäistä kesää huvipuistossa töissä http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2007/07/542165/powerparkin-tyontekija-kuoli-tapaturmassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe