Tietääkö kukaan mistä kalmojuurta voisi hankkia sellaisenaan tai esimerkiksi teesekoituksissa?
Kalmojuuri
8
1706
Vastaukset
- Yksi mikrosiru
Kirjassa on määritelty paikat ja kuvat kasvista.
- Eriina
Eikö kyseinen kasvi ole myrkyllinen?
Itse en käyttäisi, vaan jotain tunnetummpaa ja turvallista samoja vaikutuksia omaavaa. - Anonyymi
kalmojuurta saa Tallinnan luontaiskaupoita. Esim siitä isosta kaupasta joka sijaitsee Viru hotellin alakerrassa.Jauhettuna ja paloina. Teetä saat hyvin siitä jauhetusta.Tasapainottaa hapotonta ja liikahappoista vatsaa. Suosittelen.
- Anonyymi
Kannattaa olla varovainen kuitenkin. Suuremmissa määrissä jäytettynä ja pitkäaikaisessa käytössä on havaittu syöpäkasvainten kasvua, tämä eläinkokeissa.
Kalmijuuri on vanha rohtokasvi sekä eteeristen äljyjen takia käytetty mm. huoneilman raikastamiseen ja jopa hajuvesissä.- Anonyymi
Alkoholijuomien mausteena on käytetty myös. Taitaa kuitenkin olla niin, että alkoholi on merkittävämpi syöpävaarallinen aine kuin se kalmojuuren osuus.
- Anonyymi
Tuonelasta sitä kalmojuurta saa tosi halvalla!
- Anonyymi
Kun syöt kalmojuurta, niin sinusta tulee kalmo!
Tuonelan agentti- Anonyymi
Itse asiassa, "kalmo" tuon kasvin nimessä taisi viitata jonkinlaiseen ruuheen tai veneeseen, jota kasvin lehti muistuttaa. Näin luin jostakin, mutta en ole tarkistanut asian paikkansapitävyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862