heips..
olen 6viikolla raskaana ja muutama päivä huimannu tosi paljon..töihin en uskalla mennä koska pelkään pökrääväni..huomena lääkärii..
onko muilla kokemuksia ja mistä johtui? verenpaineet pitäis olla ok.. alavatsaa polttaa välillä tosi kovaa,tuntuu että ois tulessa koko lantio..sellasta menkkamaista mutta polton kera.. alkaa huolestuttaan...:(
huimaa
2
330
Vastaukset
- yleensä
laskee verenapinetta.itselläni huimaa pahasti vieläkin silloin tällöin,ja olen jo rv 20.pelottavaa kun olen päivisin yksin kotona 1-vuotiaan poikani kanssa,että mitä jos pyörryn ja olen sitten kauankin taju kankaalla,poika jää sit ihan yksin..mua on auttanut kun otan palan suklaata tai muuta makeeta.kuitenkin neuvolassa ollut verenpaineet ihan ok.joskus jopa liian korkealla,muta perin minuutin istumisen jälkeen ovat taas ihan normaalit.silti neuvolatäti sanoi ett huimaus johtuu liian alhaisesta verensokerista tai verenpaineesta.liian korkea verenpaine kun taas aiheuttaa takaraivoon tuntemuksia,eikä huimakusia(kuulemma) mutta hyvä kun menet lääkäriin=) täällä kun ei olla eksperttejä noissa asioissa=) kaikkea hyvää!
ja on vieläkin. viikkoja nyt 9 3. huimaus johtui matalasta verenpaineesta ja kamalat kivut endometrioosista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358