Iskelmän Cia Heritty?

Lisätietoa?

Mistä hänestä löytää lisätietoja? Nettisivuilla ei ole mitään koko naisesta? Kuka hän on, mistä on jne.

7

1282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on toimitus johtaja kui

• Anonyymi

Taas näkee vastauksesta, että Bauerin päivystys toimii täällä palstalla, kuten on epäilty. Tosin vastaus näyttää tulleen 16 vuotta kysymyksen jälkeen. Yhtä laiskaa meininkiä, kuten Bauerin radioissa. Ei mitään uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas näkee vastauksesta, että Bauerin päivystys toimii täällä palstalla, kuten on epäilty. Tosin vastaus näyttää tulleen 16 vuotta kysymyksen jälkeen. Yhtä laiskaa meininkiä, kuten Bauerin radioissa. Ei mitään uutta.

Tavallinen ihminen ei varmasti tiedä ketään Bauerin väliportaan pomoja, joita lienee tusina peukaloita pyörittelemässä.

• Anonyymi

Sehän kiva kuulla, että olet lapsi. Oikein mukavaa kouluviikkoa. Voi olla, ettei kukaan viitsi väitellä tästä kanssasi. Sanoisin, että kyse oli ns. tavallisista kuuntelijoista☝️. Ei sisäpiiriläisistä, jotka "eivät muutenkaan tätä palstaa lue".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän kiva kuulla, että olet lapsi. Oikein mukavaa kouluviikkoa. Voi olla, ettei kukaan viitsi väitellä tästä kanssasi. Sanoisin, että kyse oli ns. tavallisista kuuntelijoista☝️. Ei sisäpiiriläisistä, jotka "eivät muutenkaan tätä palstaa lue".

No niin! Ja mistäs tiedät, että käynkö koulua vai en☺️ Niin eihän kukaan tässä kukaan muu väittelekkn kun sinä. Niin varmasti onkin kuuntelijoista kyse jotka lukevat palstoja😊 Ja tulin vain googlatakseni äitini tietoja ja katsoa mitä hänestä löytyy ja törmäsin näihin ja aattelin vastata aivan sama montako vuotta sitten kysymys on tullut ilmi😄😉 Mutta kuka sinä olet?🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin! Ja mistäs tiedät, että käynkö koulua vai en☺️ Niin eihän kukaan tässä kukaan muu väittelekkn kun sinä. Niin varmasti onkin kuuntelijoista kyse jotka lukevat palstoja😊 Ja tulin vain googlatakseni äitini tietoja ja katsoa mitä hänestä löytyy ja törmäsin näihin ja aattelin vastata aivan sama montako vuotta sitten kysymys on tullut ilmi😄😉 Mutta kuka sinä olet?🧐

yrittää imitoida mua mut eipä onnistu tosijjaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yrittää imitoida mua mut eipä onnistu tosijjaan

Mites mä nyt sua imitoin? Ja naurettavaa että jaksat vieläkin jankata vastaan😂 Etkä vaan voi uskoo totuutta😉😌

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe