Mistä hänestä löytää lisätietoja? Nettisivuilla ei ole mitään koko naisesta? Kuka hän on, mistä on jne.
Iskelmän Cia Heritty?
7
1282
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on toimitus johtaja kui
- Anonyymi
Taas näkee vastauksesta, että Bauerin päivystys toimii täällä palstalla, kuten on epäilty. Tosin vastaus näyttää tulleen 16 vuotta kysymyksen jälkeen. Yhtä laiskaa meininkiä, kuten Bauerin radioissa. Ei mitään uutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas näkee vastauksesta, että Bauerin päivystys toimii täällä palstalla, kuten on epäilty. Tosin vastaus näyttää tulleen 16 vuotta kysymyksen jälkeen. Yhtä laiskaa meininkiä, kuten Bauerin radioissa. Ei mitään uutta.
Tavallinen ihminen ei varmasti tiedä ketään Bauerin väliportaan pomoja, joita lienee tusina peukaloita pyörittelemässä.
- Anonyymi
Sehän kiva kuulla, että olet lapsi. Oikein mukavaa kouluviikkoa. Voi olla, ettei kukaan viitsi väitellä tästä kanssasi. Sanoisin, että kyse oli ns. tavallisista kuuntelijoista☝️. Ei sisäpiiriläisistä, jotka "eivät muutenkaan tätä palstaa lue".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän kiva kuulla, että olet lapsi. Oikein mukavaa kouluviikkoa. Voi olla, ettei kukaan viitsi väitellä tästä kanssasi. Sanoisin, että kyse oli ns. tavallisista kuuntelijoista☝️. Ei sisäpiiriläisistä, jotka "eivät muutenkaan tätä palstaa lue".
No niin! Ja mistäs tiedät, että käynkö koulua vai en☺️ Niin eihän kukaan tässä kukaan muu väittelekkn kun sinä. Niin varmasti onkin kuuntelijoista kyse jotka lukevat palstoja😊 Ja tulin vain googlatakseni äitini tietoja ja katsoa mitä hänestä löytyy ja törmäsin näihin ja aattelin vastata aivan sama montako vuotta sitten kysymys on tullut ilmi😄😉 Mutta kuka sinä olet?🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin! Ja mistäs tiedät, että käynkö koulua vai en☺️ Niin eihän kukaan tässä kukaan muu väittelekkn kun sinä. Niin varmasti onkin kuuntelijoista kyse jotka lukevat palstoja😊 Ja tulin vain googlatakseni äitini tietoja ja katsoa mitä hänestä löytyy ja törmäsin näihin ja aattelin vastata aivan sama montako vuotta sitten kysymys on tullut ilmi😄😉 Mutta kuka sinä olet?🧐
yrittää imitoida mua mut eipä onnistu tosijjaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yrittää imitoida mua mut eipä onnistu tosijjaan
Mites mä nyt sua imitoin? Ja naurettavaa että jaksat vieläkin jankata vastaan😂 Etkä vaan voi uskoo totuutta😉😌
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813