tietääkö kukaan että kuka vuokraa etelä-poitsilassa olevia kerrostalo asuntoja?kävin hamina asunnot oy:n sivuilla ja heidän taloja on vaan marjarinne 5.kenen omistuksessa ovat loput kertsit?
vuokra asuntoja poitsilasta!
10
2618
Vastaukset
- löydät..
Merimies unionilla on ainakin osa taloista omistuksessaan. Sen tiedän että nro 13 (viimeinen kertsi) on takuulla merimies unionin. Marjarinne 1:ssä ja 3:ssa on yksityisten omistuksessa olevia asuntoja joita on joskus vuokralle tarjolla. Itse olen asunut kolmosessa ja se oli tosi hyvä taloyhtiö (ei hörhöjä) samoin kaverini asuu ykkösessä ja kehunut sitä todella paljon.
- Anonyymi
Tarkotat varmaanki merimies eläkekassa omistaa.
- paljon paljon
asiallisista vastauksista!
- kertokaa
jos tiedätte että onko metsämäentien punaiset kerrostalot jonkun yksityisen firman omistuksessa?vai yksityisten ihmisten omistamia?niissä näkyy silloin tällöin olevan tyhjiä kämppiä mutta kuka niitä vuokraa?kaupungin asuntoja eivät ole.
- Anonyymi
Siellä on Villi häirikkö.
- Anonyymi
Saako marjarinteestä helposti pimpsaa?
- Anonyymi
Saa. Sain elämäni parhaat ja märimmät kyydit eräältä kolmekymppiseltä naiselta siellä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa. Sain elämäni parhaat ja märimmät kyydit eräältä kolmekymppiseltä naiselta siellä :)
Mie sain tippurin.
- Anonyymi
sdpn napa miesten omistuksessa kaupunki maksaa heille suoraan vuokrat
ei juuri koskaan tarvitse ilmoitella
kaupungilla joku sopiva demaro valmiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086