Kuulin sattumoisin tänään (tai oikeastaan eilen, kello on nyt 1:35 yöllä, hohhoo) autossa radiosta kappaleen, jossa puhuttiin jotain ihannenaisen ominaisuuksista ja mainittiin myös sana "kipusisko". Kappaleen esitti mieslaulaja ja radioasema oli Suomi Pop.
Sanoitukset olivat niin mieleenpainuvat ja kummalliset (KRHMpienesti sovinistisille haiskahtavat), joten nyt haluaisin tietää kappaleen nimen ja esittäjän jotta voisin hankkia sen omaan käyttöön ihmeteltäväksi!
Kiitoksii kovasti vastaajille jos sellaisia löytyypi :-)
Kappaleen tunnistusta!
riot grrrrrl
2
501
Vastaukset
- ----
Biisien tunnistukseen erikoistuneet ihmiset ovat Kenen biisi -palstalla. Siellä tämäkin viesti pitäisi olla. Suosittelen otsikoimaan viestisi "Kipusisko", koska se kuvaa sisältöä paremmin kuin "Kappaleen tunnistusta!"
- Cartsü
Haluaisin tietää nimen ja esittäjän biisiin, jossa lauletaan näin?: 'mulla on sydän täynnä intoo, ja mulla on sielu täynnä toivoo.. nää vibat nostaa mun lentoo ja mulla on muutenkin niin huoleton ja rento olo.. pistän kädet kohti kattoo kun dj kääntää volat kaakkoo ja kohta tietää koko tienoo me ollaan tänään täällä tunnelmissa.'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022