Pelottavat autot

-mie-

Onko kellään ideoita mitä tehä kun hevoseni on ruvennut pelkäämään autoja.
Ongelma on ollut aijemminkin mutta nyt kärjistynyt...saattaa jopa hypätä kärryjen kanssa auto eteen...mitäs pitäs tehä?
Olen koittanut ajaa löysemmillä ohjillakin jotta ei tuntisi niitä niin pelottaviksi mutta nyt on jo sula mahdottomuus.
Pellolla tien vieressä kun ratsastetaan nii autot eivät ole mikään ongelma...ei kiinnitä niihin edes huomioo.
Pikaista jelppiä koska tie on ainoa vaihtoehto päästä polle liikuttamaan.

3

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan.

Hei vaan! Vai että sellainen ongelma tässä vinkki: Jos kotipihassasi olisi auto jos taluttaisit Hevosesi auton luokse ja antaisit sen tutkia sitä, Jos Hevonen ei reakoinut siihen mitenkään pyydä joku käynnistämään auto ja jos ei siihenkään mitenkään pyydä joku ajamaan autoa hieman vähän kauempaa! Jos ei tepsi ei minulla muita ideoita ole mielessä :/ Voit lähettää minulle sähköpostia osoitteeseen: polle_unelma1@suomi24.fi Onnea teille vaan mutta autoihin tottumiseen saattaa mennä aikaa muista olla kärsivällinen!

• Timz

Meillä kaksi hevosta, jotka jonkun aikaa sitten vielä pelkäsivät todenteolla autoja. Kävellen eivät suostuneet ohi menemään, vaan hyppivät minne sattui.

Alettiin mennä ravilla autojen ohi. Ei mitään päätöntä kiitoa, vaan ohjat tuntumalla perusravia jos pelottaa. Tilanne nopeammin ohi ja hevonen saa tietyin rajoin toteuttaa luonnollista pakoviettiään. Meillä ei enää ole yhtäkään autokammoista.

• ... ... ...

tammani pitkän vapaan, tai yhdenkin vapaan jälkeen yrittää säikkyä kaikkea mahdollistakun virtaa on liikaa. takasin päin lenkiltä tullessa ei enää pelota, olisiko hevosellasi vain liikaa virtaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe