Onko kellään ideoita mitä tehä kun hevoseni on ruvennut pelkäämään autoja.
Ongelma on ollut aijemminkin mutta nyt kärjistynyt...saattaa jopa hypätä kärryjen kanssa auto eteen...mitäs pitäs tehä?
Olen koittanut ajaa löysemmillä ohjillakin jotta ei tuntisi niitä niin pelottaviksi mutta nyt on jo sula mahdottomuus.
Pellolla tien vieressä kun ratsastetaan nii autot eivät ole mikään ongelma...ei kiinnitä niihin edes huomioo.
Pikaista jelppiä koska tie on ainoa vaihtoehto päästä polle liikuttamaan.
Pelottavat autot
3
525
Vastaukset
- Minä vaan.
Hei vaan! Vai että sellainen ongelma tässä vinkki: Jos kotipihassasi olisi auto jos taluttaisit Hevosesi auton luokse ja antaisit sen tutkia sitä, Jos Hevonen ei reakoinut siihen mitenkään pyydä joku käynnistämään auto ja jos ei siihenkään mitenkään pyydä joku ajamaan autoa hieman vähän kauempaa! Jos ei tepsi ei minulla muita ideoita ole mielessä :/ Voit lähettää minulle sähköpostia osoitteeseen: polle_unelma1@suomi24.fi Onnea teille vaan mutta autoihin tottumiseen saattaa mennä aikaa muista olla kärsivällinen!
- Timz
Meillä kaksi hevosta, jotka jonkun aikaa sitten vielä pelkäsivät todenteolla autoja. Kävellen eivät suostuneet ohi menemään, vaan hyppivät minne sattui.
Alettiin mennä ravilla autojen ohi. Ei mitään päätöntä kiitoa, vaan ohjat tuntumalla perusravia jos pelottaa. Tilanne nopeammin ohi ja hevonen saa tietyin rajoin toteuttaa luonnollista pakoviettiään. Meillä ei enää ole yhtäkään autokammoista. - ... ... ...
tammani pitkän vapaan, tai yhdenkin vapaan jälkeen yrittää säikkyä kaikkea mahdollistakun virtaa on liikaa. takasin päin lenkiltä tullessa ei enää pelota, olisiko hevosellasi vain liikaa virtaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066