Runaway on paras uudelta albumilta tai When you're gone. Girlfriend on vitsi sen levyllä. Se on koko Avrilin historian surkein biisi. Vanhemmatkin biisit kuten I'm with you, s8er boi, complicated jne.. lyö girlfriendin ihan reippaasti.
Kaiken lisäksi se biisi matkii sitä The Rubinoosin biisiä "I wanna be your boyfriend", ku avril laulaa "I want to be your girlfriend" mut siinä on vaan että on tuo "wanna" on laitettu "sivistyneempään" englantiin eli want to. Mutta silti youtubesta voi kattoo niitä vertailuja. Tosin se The Rubinoosin biisi on perseestä ja sen hakkaa avril mennen tullen.
Mutta muuten Avril huononee vanhetessaan. Aikuistuminen ei tarkoita yläosattomia kuvia (tosin ne tissit ei näkyny kunnolla) tai että ollaan heti matkalla Playboy-lehteen.
Runaway on paras
T.M.T.H
1
918
Vastaukset
- hum
LOL!rintsikat niissä kuvissa,siis ette tainnu katto kaikkii niistä,nauroin lattialla kun katselin niitä poikaystään kaa,eihän muijalla oo ees rintoja!
jotkut AAA rinnat sil on ,ei mitään näytettävää :P
ja sillä ei ollu rintaliivejä,eihän se edes tartte niitä vielä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358