Osaisiko joku neuvoa pikaisia vinkkejä Bratislavan halvoista yöpymispaikoista?? Mielellään hotelli, muut muutkin vinkit vastaanotetaan. Kiitos!
Halpa majoitus
1
923
Vastaukset
- reunamilla
Edulliset paikat löytyvät keskustan ulkopuolelta. Itse vietin yhden yön 22 eurolla ihan siistissä hotellissa teollisuusalueiden laidalla, ison Tesco-ostoskeskuksen vieressä. Kaksi henkeä majoittuu 30 eurolla, mutta aamianen maksaa erikseen.
Raitsikalla (muistaakseni ainakin numero 2 ja ehkä 4) menee tuollainen 20 ... 25 minsaa keskustasta, sijainti Zlaté Piesky, keskustasta kulkeva raitsikkalinjan pääteasema. Siis esimerkkinä tämä:
http://www.hotelprim.sk/en/cennik.html
Katu on Stara Vajnorska, ja alueella on muitakin budget-hotelleja, ilmeisesti hyvien maantie- ja lentokenttäyhteyksien takia. Ainakin netissä edullisimmat ovat keskittyneet tuonne.
Sen verran kannattaa huomioida, että raitsikat ei ilmeisesti kulje puolen yön jälkeen. Sijainti ei itselleni muutenkaan ollut ongelma, olin prätkällä liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813