cavalle ei kelpaa

enää pedigree

mitä kuivanappuloita suosittelette cava pennulle kun sille ei enää kelpaa pedigreen kuivanappulat.mikä olis suht koht edullinen ja tietysti pennulle tarkoitettua??

7

1059

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tillyh

Viisas koira, kun ei "läpipaskoa" enää suostu syömään ;))
      Tuskin, tai ainakaan toivottavasti et joudu konkurssiin, vaikka etsit hieman hinnakkaammankin ruoan koiralesi.
      Katso koiran ruokinta- palsta.

• omistajana

suosittelen sinulle Purina Pro Plania tai Royal Caninia ja niitä saa eläinkaupoista.
        Hieman hinnakkaampia kuin marketti ruuat,mutta paljon laadukkaampia muuten.
        Kannttaa oikeasti satsata siihen pennun ja aikuisenkin koiran ruokaa.
        Emmhän me itsekään mitä tahansa shittiä suuhumme laita =)

• ...
        omistajana kirjoitti:

suosittelen sinulle Purina Pro Plania tai Royal Caninia ja niitä saa eläinkaupoista.
        Hieman hinnakkaampia kuin marketti ruuat,mutta paljon laadukkaampia muuten.
        Kannttaa oikeasti satsata siihen pennun ja aikuisenkin koiran ruokaa.
        Emmhän me itsekään mitä tahansa shittiä suuhumme laita =)

onko muuten tota purina pro plania pennuille tarkoitettua.tiedän että tota royal caninia on. kiitti sulle vinkistä!! onko sun cava jo iso?

• Pro Plania
        ... kirjoitti:

onko muuten tota purina pro plania pennuille tarkoitettua.tiedän että tota royal caninia on. kiitti sulle vinkistä!! onko sun cava jo iso?

on pennuille myös,muistaakseni puppy Chiken oli se mitä minä annoin koirillemme.
        Mulla on kaksi,joista toinen 3v ensiviikolla ja toinen 1,8v.
        Kyllä ne osaa sua auttaa eläinkaupassa ja mieluummin antaisin tuota Pro Plania,mutta ei se Royal Caninkaan huonoa ole.

• aie2282

Hei,

neuvoisin sinua ottamaan koirasi kasvattajaan yhteyttä, hän tietää mikä ruoka sopii kasvatilleen. Kun koira on hankittu ja olet mahdollisesti saanut ohjeet koiranhoidosta mukaan, on periaatteessa noudatettava kasvattajan ohjeita(--->laki...)

• ???
        aie2282 kirjoitti:

Hei,

neuvoisin sinua ottamaan koirasi kasvattajaan yhteyttä, hän tietää mikä ruoka sopii kasvatilleen. Kun koira on hankittu ja olet mahdollisesti saanut ohjeet koiranhoidosta mukaan, on periaatteessa noudatettava kasvattajan ohjeita(--->laki...)

Mikään laki ei kyllä sano, että kasvattajan ohjeita on noudatettava, ellei tietysti olla tehty kirjallista sopimusta allekirjoituksineen, jossa koiran ruuaksi ja lenkkeilyn tarpeeksi määritellään se ja se... Tuollaista sopimusta ei varmaan kukaan allekirjoita.

Koirasta voi pitää hyvän (vai pitäisikö sanoa "riittävän") huolen syöttämällä marketin naksuja tai vaikka ruuantähteitä, kunhan ei nälässä pidetä ja sairastapauksissa viedään koira asianmukaiseen hoitoon.

En sano, etteikö kasvattajan ohjeet olisi hyviä, mutta laki ei missään nimessä velvoita niitä noudattamaan, kun koira on oma. Turha siis pelotella "...on periaatteessa noudatettava kasvattajan ohjeita(--->laki...)".

• Hanna

Minun pentu syö Nutra Nuggetsia ja se eo mielestäni ole edes pahan hintaista. Sitä saa eläinkaupasta. Pieni 3 kg pussi varmaan riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe