Mitkä tikat parhaita harjoitteluun ja kilpailuun. Oon nyt nakellu Ton Machine merkkisillä tikoilla.
Tikat?
2
1361
Vastaukset
- The Powerless
Ton Machinet on hyvät ja ohuet tikat, joskus aikoinaan olen omistanut enkä näillä nykyisillä Harrows Magnumeilla paljoa paremmin heitä ja se tulee harjoittelun kautta se kehitys. Omissa tikoissa on Winmaun alumiinivarret ja pisarasulat. Normisulilla ja muovivarrella tikka jäi liian yläviistoon tauluun. Nyt ne makaa sopivasti vaakaan tai alaviistoon. "Pienellä" hakemisella löytyy ne sopivat..
- Limestone Cowboy
Kunhan on keskenään suht koht samanlaisia. Sit kun oot ihan saatanan kova heittämään niin voi kokeilla jos sais jonkun kymmenyksen nostettua keskaria varusteita vaihtamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022