alle 18 vuotias ostamaan marketista mitään kotiviinitarvikehyllystä?
pystyykö...
3
619
Vastaukset
- rotissööri
viini- tai oluttarvikkeiden myyntiin ei ole lainsäädännöllistä rajoitusta. Mikäli kassa pyrkii jotain motkottamaan, kannattaa sanoa, että isä pyysi ostamaan. Tosin niistä kuivatarvikkeista ei tule hyvää viiniä tai olutta.
- ei myy
vaikka voisi. Linja on - alle 18-vuotialle ei mitään alkoholitarvikkeita, kauppa voi halutessaa tehdä näin. Tosin, aika harvaalan harrastaja näitä tuotteita marketeista hankkii - mielummin alan kaupoista tai netistä. Hinta on halvempi ja laatu parempi.
- shaitan
ei myy kirjoitti:
vaikka voisi. Linja on - alle 18-vuotialle ei mitään alkoholitarvikkeita, kauppa voi halutessaa tehdä näin. Tosin, aika harvaalan harrastaja näitä tuotteita marketeista hankkii - mielummin alan kaupoista tai netistä. Hinta on halvempi ja laatu parempi.
kyllä tuolla netissä on ihan samoja kamppeita mitä kaupoista saa. esim lapot,korkit,hiivat sun muut ovat ihan samojen yhtiöiden tavaroita. mutta kyllä tuotla netistä saa erikoisuuksia esimerkiksi tammitynnyreitä ja lasipulloja joita ei todellakaan lyödy kaupoista :). ja kyllä mä luulen et sielt kaupasta saa ala ikäisenä jos nyt ei ihan täysin ala ikäiseltä näytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219