Onko strapping young lad saatananpalvonta musaa?
SAATANANPALVONTAA??
23
2155
Vastaukset
- Karu84
No ei tod. ole, sinä epäilevä tuomas. Saatanpalvontamusa = Black metal.
- Metallimies
Yleensä mielletään että BM on saatananpalvonta musiikkia, mitä se toki joissain piireissä voi hyvinkin olla ja onkin.
Mutta se riippuu myös ihmisestä (saatananpalvojasta) mihin musiikkiin tahtoo "rituaalinsa" yhdistää, enkä jaksa uskoa että läheskään kaikilla se olisi black metal.
Voi jopa olla että kevyemmät heavy ja rock kappaleet/bändit ovat kaikkein vähiten heidän suosiossaan, ehkäpä ennemmin jokin hengellinen sanaton. - Demon of Power
Metallimies kirjoitti:
Yleensä mielletään että BM on saatananpalvonta musiikkia, mitä se toki joissain piireissä voi hyvinkin olla ja onkin.
Mutta se riippuu myös ihmisestä (saatananpalvojasta) mihin musiikkiin tahtoo "rituaalinsa" yhdistää, enkä jaksa uskoa että läheskään kaikilla se olisi black metal.
Voi jopa olla että kevyemmät heavy ja rock kappaleet/bändit ovat kaikkein vähiten heidän suosiossaan, ehkäpä ennemmin jokin hengellinen sanaton.Ne on ne saatanalliset sanoitukset mitkä siitä musiikista tekee Black metallia. Ei se musiikillinen tyyli. Jos musiikki kuulostaa Blackilta, mutta sanoitukset eivät ole saatanallisia tai ei ole mitään viittauksia saatanasta, niin kyseessä onkin siinä vaiheessa jonkin tyypin extreme metal- bändi.
- asftsrh
Demon of Power kirjoitti:
Ne on ne saatanalliset sanoitukset mitkä siitä musiikista tekee Black metallia. Ei se musiikillinen tyyli. Jos musiikki kuulostaa Blackilta, mutta sanoitukset eivät ole saatanallisia tai ei ole mitään viittauksia saatanasta, niin kyseessä onkin siinä vaiheessa jonkin tyypin extreme metal- bändi.
Meinaan että oonko mä nyt saatananpalvoja jos kuuntelen tollast musaa? :D
- sieltä alhaalta
asftsrh kirjoitti:
Meinaan että oonko mä nyt saatananpalvoja jos kuuntelen tollast musaa? :D
Kyllä sinä olet, ei epäilystäkään! Ei muuta kuin hautakiviä nurin vaan ja mummoja pelottelemaan jumalanppalvelukseen...
- murderer
Demon of Power kirjoitti:
Ne on ne saatanalliset sanoitukset mitkä siitä musiikista tekee Black metallia. Ei se musiikillinen tyyli. Jos musiikki kuulostaa Blackilta, mutta sanoitukset eivät ole saatanallisia tai ei ole mitään viittauksia saatanasta, niin kyseessä onkin siinä vaiheessa jonkin tyypin extreme metal- bändi.
no onpas siinäki taas black metallisti hohho.. missä sä oot eläny? pahvilaatikossa?
- asftsrh
murderer kirjoitti:
no onpas siinäki taas black metallisti hohho.. missä sä oot eläny? pahvilaatikossa?
Siis käsitätte väärin. Kuuntelen Strapping Young Ladia, mutta en halua olla saatananpalvoja.. Siis enkai mä nyt ole saatananpalvoja jos kyseinen bändi on hyvä mielestäni?? :D
- Demon of Power
murderer kirjoitti:
Kappas joku saatanan Mikki hiiri, joka ihan salee kiertää kaukaa kaikki bläkkis hevarit! xD
- _Rausku
Kyllä, itsekin kuuntelen sitä aina valmistautuessani rituaalimurhiin.
Ehe ehe.- Karu84
Eli kyllähän poikkeuksia löytyy myös black-metallin saralta, mm. Immortal, joka ei sanoituksillaan viittaa saatanallisuuteen.
- hannu hoo
Meinaatko että se Devin huutaa kuin Saatana, no, myönnetään, ei kovin usein kuule jonkun parkuvan kurkku suorana falsetissa;)
- san of seitan
helvettikin tuntuu leikkipuistolta jos tota kuuntelet!!
- thoraven
Tämähän siitä seuraa kun kaikenmaailman ääliöt alkavat kuuntelemaan metallia. Nythän se on niin muotia kun HeviAri voitti Idolsin ja Lordi Euroviisut....
- Mutha
tosiaankaan ole. Se on vähän aihepiiriltään sekalaista sekasotkua, huumoria unohtamatta.
- von_richthofen
Kyllä, joo siitos! Katso nyt vaikka Townsendin lettiäkin! Varmasti silpoo lampaita hautausmaalla ja ylistää saatanaa vapahtajana! Kuuntele vaikka takaperin sitä, tulee seemosta hail satan tekstiä sieltä että oksat poies!
- metalunion
von_richthofen kirjoitti:
Ja katso nyt tätäkin http://tangento.net/dev21.jpg , mieshän on itse pääpaha!
olet saanut noin järkyttäviä kuvia?
Itse harrastan yövuoroisin sitä saatananvalvontaa.
Haluaisin vain muistuttaa että aikoinaan Beatles ja Elviskin oli paholaisen musiikkia.
- asftsrh
Siis tarkoitan että.. en halua olla saatananpalvoja.. Siis en kai mä nyt oo saatananpalvoja jos kyseinen bändi on mielestäni hyvä????? :D
- jysäys sentään
kait sä nyt ite tiiät että ootko saatananpalvoja vai et.
mene ja googleta sana saatananpalvonta niin tiiät mitä se pitää sisällään ja päättele siitä sitten tekeekö se susta saatanapalvojaa että kuuntelet bändiä jonka laulajalla tuntuu olevan jatkuva röyhtäytys päällä ja soittajilla tietoakaan mikä mahtaa olla nuotti.
jos nyt oikeen kovasti rupee peljättämään niin hae sellasi BM bändejä jotka on krstillisä niin ei tarvii peljätä tuota saatanaa, voit peljätä sitten että ootko nyt kristitty..hehee :D - stupido
jysäys sentään kirjoitti:
kait sä nyt ite tiiät että ootko saatananpalvoja vai et.
mene ja googleta sana saatananpalvonta niin tiiät mitä se pitää sisällään ja päättele siitä sitten tekeekö se susta saatanapalvojaa että kuuntelet bändiä jonka laulajalla tuntuu olevan jatkuva röyhtäytys päällä ja soittajilla tietoakaan mikä mahtaa olla nuotti.
jos nyt oikeen kovasti rupee peljättämään niin hae sellasi BM bändejä jotka on krstillisä niin ei tarvii peljätä tuota saatanaa, voit peljätä sitten että ootko nyt kristitty..hehee :DOnko olemassa Kristillistä Black metallia?? Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää...
- Cornfed
no ei todellakaan ole...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135