kalat(N) ja skorpioni(m)

Heidi H

miten hyvin sopii yhteen????

8

1964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalat

Aivan näin äkkiseltään tuntuu aivan järkyttävältä! Mutta, kuten kaikille muillekkin, pelkät aurinko-merkit eivät riitä. Kun on tosi kysymyksessä, hankit tarvittavat tiedot parempaa tulkintaa varten. Mutta, elämä on elämistä varten ja alat tutustumaan tähän tuttavuuteesi ja saat hienoa tietoa henkilöstäsi. Seikkailemaan!

• yhä

Täälä ilmoittautuu pariskunta kala n ja skorpioni m.
        Yhdessä oltu kohta 30 vuotta, josta reilu 20 aviossa ja suhteen suolana 2 lasta.

• Hyvä juttu!
        yhä kirjoitti:

Yhdessä oltu kohta 30 vuotta, josta reilu 20 aviossa ja suhteen suolana 2 lasta.

Näin se juuri menee! Siellä voi olla Neptunus parhaimmillaan luomassa syvää ymmärtämistä, yhteenkuuluvaisuudentunnetta, kumppanuutta ja kaikkea muuta hyvää. Ei voi, kuin onnitella!

• batti
        Hyvä juttu! kirjoitti:

Näin se juuri menee! Siellä voi olla Neptunus parhaimmillaan luomassa syvää ymmärtämistä, yhteenkuuluvaisuudentunnetta, kumppanuutta ja kaikkea muuta hyvää. Ei voi, kuin onnitella!

Minullakin oli 33-vuotinen avioliitto skorpionin kanssa ja hyvin meni, kunhan osataan tehdä yhteisesti töitä. Tärkeintä on kuitenkin rakkaus, se kantaa yli arjen vaikeuksien. Molempien pitää osata sanoa toivomuksensa toisilleen.

• heidi hirvonen
        yhä kirjoitti:

onnea teille! meilläkin rakkaus kukoistaa mutta lapsia ei ole mutta 8kuinen koiranpentu Mosu on ilonamme ja sehän käy lapsesta hyvin koska koirakin vaatii hellyyttä ja huolenpitoa. ja oman lapsettomuuteni takia emme saa lapsia vaikka kumpikin sitä haluaa kovasti

• skorppari miehen

kanssa ja voi taivas sitä sotkua. Minä (kala n) toivoin pitkääkin tulevaisuutta ja olin niiiiin rakastunut mutta skorppioni mies vain huuhaili. Mutta yks juttu oli mikä toimi, seksi! Taivaallista! Muistan sen vieläkin vaikka jutusta on jo yli 10 vuotta. Mutta mitään oikeaa tulevaisuutta ei sen kanssa olisi tullut.

• joku

Onnea skorppari miehet on ihania olen itse kalaN ja tälläkin hetkellä kuolettavan rakastunut skorppariin:)

• Nimetön

Täydellinen pari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe