LUKEKAA(HÄTÄTAPAUS)

iiks

mua ahdistaa tällä hetkellä ehkä sydämeen mua pelottaa että mä saan sydänkohtauksen..onko tää astmaa en kai mä kuole...mä oon 15 vuotias vasta

5

1381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [][]][][

Paniikkihäiriötä se voisi olla.

Astma on yleinen sairaus, ja jos sitä epäilee, niin pitää varata aika terveyskeskukseen. Tai iästäsi johtuen voisit käydä kouluterveydenhoitajan luona.

• astmaatikko..lapsesta asti..

olin lapsena rasitus astmaatikko ja kova juoksija:-))ja juoksin ilman lääkettä,alussa ahdisti mutta sitten helpotti.. sain vain kohtauslääkettä lääkäriltä..Sitä ei hoidettu millään..kuten ei nytkään..kela ei anna minulle korvausta todettuun ERIKOISLÄÄKÄRI TODENNUT.. astmaan.
      Nyt aikuisena minulla ollut pari pahaa kohtausta ja läheltä piti tilanteita muutama kerta yleensä talvella??
      Kyllä astmakohtaukseen voi kuolla mutta ellei nyt sairasta sydän vikaa ei se sydän kyllä aina pysähdy sille pitää olla syy...eli jos sydämessäsi on vikaa meneppä lääkärin puheille.
      Tämmöiset keskustelupalstat ei ole oikea paikka kysellä sairauksista vaan oikea lääkäri.Mikäli oikea sydänpysähdys olisi täällä tuhlaa vaan aikaa!!Toki vertaistukea täältä monesti saa.

• mihin haluaisit

...Kelalta korvausta, jos sulla ei ole lääkekulujakaan?

• sydänkohtaus

olisi tulossa tai olisi jo,et kyllä istuisi koneen vieressä ja näppäilisi. Jos olisit yksin, hamuilisit puhelimen ja soittaisit ambulanssin.

Astmaan ei yht´äkkiä kuole, jos se ei ole jo vaikeassa vaiheessa. Nyt vaan paniikkihäiriön syitä selvittelemään ja oireista kertomaan terkkariin tai kouluterveydenhuoltoon. Tsemppiä!

• Pieni......

mä tiedän miltä toi tuntuu ja se ei ole astmaa vaan paniikkihäiriö!!!! tule keskustelemaan paniikkihäiriö palstalle!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe