Britney Spears haukkui lihavan paparazzin
24.7.2007 11:07
Britney Spears jakeli diettivinkkejään ylipainoiselle videokuvaajalle, kun tähti jäi paparazzien saartamaksi Beverly Hillsissä sunnuntaina.
Poppari pysäytti autonsa tien laitaan ja yritti mennä katsomaan takapenkillä itkevää poikaansa Sean Prestonia. Spears ei ilahtunut lainkaan ympärillä rynnivistä kameramiehistä.Vihainen laulaja huusi autonsa ikkunasta ylipainoiselle videokuvaajalle:
- Aiotko mennä dieetille? Oletko koskaan kokeillut Painonvartijoita?
Myöhemmin hän lisäsi vielä miehelle:
- Miksi et juokse? Sinun pitäisi mennä v-tun lenkille.
Aiemmin tänä vuonna Spears joutui pyytämään anteeksi, kun hän kävi käsiksi valokuvaajaan sateenvarjon kanssa. Britney väitti harjoitelleensa elokuvaroolia varten ja innostuneensa hieman liikaa.
- Lopeta ihmisten seuraaminen kameran kanssa. Se on laitonta, Britney vielä huusi miehelle.
Niin että.. siinä teille britneyn puolustajat.
" Britneytä ei saa haukkuu läskiks!!!"
Britney itse on kusipää
3
298
Vastaukset
- ghfhh
Aivan oikein, kyllä itselläkin menisi hermot kun aivan missä tahansa liikut, pyörii niskassa kakskymmentä valokuvaajaa räpsimässä kuvia naaman edessä. Ja samalla lapsi itkee takapenkillä ja koitappa siinä sitä lohdutella. Aika kilttejä nuo pritnin napautukset olivat, vois niille mun mielestä ilkeämminki sanoa (onhan se kuvien jatkuva räpsiminen ja julkaisu paljo ilkeempäää junou.. hermot menis)
Ja haloo, ei kai se ritni ny nii läski ole, normaalimitoissa. Menetkö jokaista kahden lapsen äitiä mollaamaan läskiksi jos eivät heti reenaa pyykkilautamahaa itelleen. vähä kunnioitusta, ihminen se on rikaskin (ja kuuluisa) ihminen- syyllinen
tähän tolkuttomaan mediamyllytykseen ? Ei OIKEIDEN artistien tai muusikoiden ympärillä tuollaista kaaosta ole...eiköhän sen ole neiti keihäs ihan itse aikaansaanut...hohhoijakkaa...
- linsd
no saahan häntä haukkua läksiski ja ketävaan saa mutta se ei ole mielestäni oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184