Muutaman kympin RC-lentsikat?

kiinnostaa...

Marchand F360 lentää ja liitää upeasti, mutta vaatii ison alueen ja tyynen sään. SUOSITTELEN, jos on esim. peltoalue lähellä!

Miten nuo pienemmät halpislentokoneet toimivat?

5

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viime vuonna

boystoys:ista 40:llä semmosen missä on kaksi mootoria joilla se kääntyy. Hyvin lentää tyynellä säällä ja ihan vaikka takapihalla jos on hyvä pilotti. Akku alkaa kylläkin jo haikkeneen monen latauksen jälkeen. Hyvä ostos.

• Marchan F360

niin elektroniikkaliikkeestä saa muutamalla eurolla uudet kennot. Esim. Marchand F360:ssa on 6 kpl 650 mAh:n kennoja (AAA-koko). Elektroniikkaliikkeistä saa 1000 mAh:n kennoja (sama koko) eli lentoaika pitenee selvästi. Nuo vain pikaliimalla yhteen ja vähän teippiä ympärille ja juottaa johdot vanhasta akusta. :D

Muuten, minkäniminen/merkkinen kone sulla on?

• olla
        Marchan F360 kirjoitti:

niin elektroniikkaliikkeestä saa muutamalla eurolla uudet kennot. Esim. Marchand F360:ssa on 6 kpl 650 mAh:n kennoja (AAA-koko). Elektroniikkaliikkeistä saa 1000 mAh:n kennoja (sama koko) eli lentoaika pitenee selvästi. Nuo vain pikaliimalla yhteen ja vähän teippiä ympärille ja juottaa johdot vanhasta akusta. :D

Muuten, minkäniminen/merkkinen kone sulla on?

silverlit. Melkeempä ihan vaan lelu, alottelioille hyvä kun ei saa millään rikki. Mutta oon aatellu ostavani "oikeen" lennokin missä ois ihan servot.

• maahansyöksyn
        olla kirjoitti:

silverlit. Melkeempä ihan vaan lelu, alottelioille hyvä kun ei saa millään rikki. Mutta oon aatellu ostavani "oikeen" lennokin missä ois ihan servot.

ekat lennot uudella koneella tuskin menevät aina putkeen?

• simula

Nii ne toimii että radiot on 2 kanavaisii ja niis o 2 moottorii ja se kääntyy sillee ku toista hidastaa ja mulla 0lis peltoaukee just tuos vieres :D:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe