Oottekos kuulleet, että Jyväskylään ei lasketa pikiksille eikä muutoinkaan katsomoihin ralleissa alaikäisiä!!! Tarkistaavat paperit kaikilta, mitä hel...? Kuka niitä ralleja sit menee kattomaan?? Papparaisetko?
JYVÄSKYLÄÄN EI ALAIKÄISIÄ
6
1478
Vastaukset
- james
onko tämä joku vitsi
- Alaikäiset putkassa...
Kaikki alaikäiset putkassa jotka yritti ralleihin ja pikiksille, hah, hyvä juttu, hyvä Jyväskylä!
- olin
Alaikäiset putkassa... kirjoitti:
Kaikki alaikäiset putkassa jotka yritti ralleihin ja pikiksille, hah, hyvä juttu, hyvä Jyväskylä!
eilen ainakin rallissa ja oon alaikänen kummasti pääsin sisään. sä et taia tietää mitään mitään.
- olla
Alaikäiset putkassa... kirjoitti:
sulla päässä vikaa mee muualle sekoilemaan sun paska juttuja ei usko kukaan. turha sun on kirjotella tänne mitään kun et ymmärrä mistään mitään.
- Oku
Justiinsa kävin tarkistamassa Nesterallin sivuilta. "Alle 12v pääsevät kaikkiin tapahtumiin maksutta". Eiköhän tuonne nyt pääse katsomaan myös rallifanit ikähaitarilla 13 - 18v.
Ei taida olla totuuspohjaa tiedollasi. - kuullut
mutta nyt kuulin. Suhtaudun tähän jakamaasi tietoon aivan yhtä vakavasti kuin lähes kaikkeen muuhunkin mitä keskustelupalstoilla keskustellaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337