Olen tuntenut tämän erään pässin jo pian vuoden ja juttua meillä on mutta emme seurustele. Olen puhunut siitä varovaisesti hälle jokin aika sit, mutta menee aivan puihin,miksi? Olemme ihan kuin mikä tahansa muukin pari, mutta emme "täysin sitoutuneita" hänen mukaansa. Tämä raastaa hermojani, eikö välitä tarpeeksi vai mitä se oikein pelkää.. En saa muiden kanssa pelehtiä, eikä luotakkaan minuun. Hulluksihan tässä tulee, kun haluisin niin että hän on "minun" kokonaan vaikka onhan se jo mutta silti se pieni mutta löytyy..
voi hermo parkani..
n78
1
617
Vastaukset
- Taneesha
jaa-a, jotkut sanoo, että oinaat on huopaajia/soutajia. Minun oinasmies ainakin painoi sata lasissa "päälle". Hän omi minut itselleen täysin parissa viikossa ensi tapaamisesta :D...sillon alussa se kyllä välillä vetäytyi yhtäkkiä, mutta sillon se varmaan mietti, että mitkä mun tunteet on. Sanoisin, että suorantoiminnan miehiä. Kokeile suoraa puhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337