Pientä galluppia vatsasta, eli millä viikoilla tunsitte / huomasitte itse että vatsa alkaa pyöristyä?
Kysymys
6
882
Vastaukset
- rv 32
Kun odotin ekaa, niin vatsa alkoi turvottua heti alussa. näytti että olin vähän pyöreä. ei kukaan huomannut että oli raskaana. mutta rv 14, se tuli ihan yhtäkkiä esiin. oli kesä ja pidin tiukkaa mekkoa ja näky ihan selvästi että se oli vauva massu eikä mikään turvotus enään. mulla olikin sit raskauden aikana koko ajan vähän isompi maha. sf -mitta veteli ihan omia käyriä. ei minulla paino noussut n vajaat 10kg. mutta maha oli ihan valtava. poika sit syntyi ja päinoi 4kg. nyt kun toista odotan, oli sama jttu taas alussa, maha oli tosi turvoksissa ,mutta turvotus hävis aika pian ja maha alkoi kasvaa olikeen kunnolla ja on koko ajan ollut ihan kovan. nyt rv 32. f -mitta vetelee taas han omia käyriä. rv 30 oli 36cm. nuomenna neuvola ja jos maha vieläkin tosi iso, viikkoihin verrattuna, niin tehdään synnytystapa arviointi aika pian. nyt on lääkäri sanonut että tosi iso vauva tulossa ja ei tietoa jos voin synyttää ihan normaalisti. katsotaan mitä huomenna sanovat. nytkin painoa noussut vaan 8kg.
- rv 32
siis joskus rv 14-16, eikä ole enään mennyt normi farktu jalkaan enään ...
- kukkanen83
viikoilla 8-9 alkoi jo jotku työkaverit huomata mahassa pientä pyöristymistä ja rinnoissa kasvua. Viikolla 12 maha oli jo selvästi pyöristynyt, ja nyt viikolla 16 2 ei jää mitään epäilyksen varaan, selvä vauvamassu :D
- kukkanen83
eikä mulla ole painoa tullut kuin n.500-600g, joten läskistä ei ole kyse, ainoastaan massu on kasvanut :D
- kans
oli melko alusta asti turvotusta, joka alko ihan rintojen alta eli koko vatsa oli kauhee pallo, tätä oli varsinkin iltasin. Aamulla vatsa oli taas ihan litteä. Vauva masu "pullahti" ihan yhtäkkiä joskus viikon 15 lopussa/16 alussa... Ja on tällä hetkellä ihan hassu "roikko" eli sitä massua on vaan navan alapuolella, rinnoista napaan on taas ihan littanaa...8\ Nyt rv17 ja tavalliset vaatteet menee vielä päälle!
ekassa ja tässä tokassa raskaudessa, maha turpos heti. nyt on viikkoja pian 11 ja normi vaatteita on enää turha yrittää pukea päälle. onneks on kesä,niin voi olla väljissä vaatteissa.. painoa tullu jo vajaa 4kiloa. ennen raskautta olin 164cm pitkä ja painoin 48kg. nyt vajaa 52kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358