Britney Spears saattaa menettää tulevan kohuhaastattelunsa seurauksena myös lastensa huoltajuuden.
Useat amerikkalaiset viihdetoimittajat povaavat, että kun laulaja Britney Spearsin paljastava haastattelu ilmestyy perjantaina OK!-lehdessä, hänen laulajanuransa on lopullisesti kuopattu.
Lehden haastattelu- ja kuvaussessiosta on tihkunut ennakkotietoja julkisuuteen usean päivän ajan. Niiden mukaan erittäin huonossa kunnossa ollut Britney muun muassa puhui sekavia vauvakielellä, pyyhki koiranpentunsa kakkoja kuvauksia varten hankitulla luksusmekolla, kävi tarpeillaan koko kuvausryhmän nähden ja eilisen The Sun -lehden mukaan myös oksensi kuvausmekolleen. Sama lehti vertasi Britneyn ulkonäköä kuvauksissa pahoista huumeongelmista kärsineeseen laulajaan Courtney Loveen.
K-Fed aikoo vaatia lapsia
Amerikkalaiset julkkiskommentaattorit ovat olleet lähes yksimielisesti sitä mieltä, että jos ennakkotiedot Britneyn haastattelun sisällöstä pitävät paikkaansa, hän voi perjantain jälkeen unohtaa niin haaveet come backistä kuin pienten poikiensa yksinhuoltajuudesta.
OK!-lehti kertoo nettisivuillaan, että Britneyn ex-mies Kevin Federline on tavannut lakimiehensä tuntikausia kestäneessä neuvottelussa. Neuvottelun sisältönä on ollut tuleva huoltajuuskampailu.
Kevin tulee vaatimaan lapsia itselleen ja on saanut tuekseen muun muassa Britneyn vanhemmat ja Alli-serkun, joka toimi kevään ja kesän aikana Britneyn assistenttina ja seurasi läheltä hänen arkeaan.
(iltalehti.fi)
Heitä hyvästit urallesi, Britney!
...
1
198
Vastaukset
- Priitu
Juuri kukaan ei huomaa"urasi"loppumista,mutta se tekee sinulle itsellesi varmasti hyvää...äitinä,ihmisenä,joka sinä kai kuitenkin lopulta olet...vai oletko enää ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244