Sooda.comissa on meneillään äänestys, jossa voit äänestää, kenestä artistista tai bändistä haluaisit minun tekevän fanisivun.
Näiden vaihtoehtojen joukossa on myös punkprinsessa Avril Lavigne, jota voit helposti äänestää osoitteessa http://www.sooda.com, kun menet ylhäällä olevasta valikosta Talkkiin ja sieltä PlaaPlaa -keskusteluosioon. Kohta näetkin otsakkeen "Fanisivuäänestys -OTA KANTAA". Klikkaa sitä ja lähetä äänesi.
Voit äänestää myös muita, mutta Avril-faneille tämä on loistava tilaisuus saada upouusi fanisivu.
Otathan kantaa!
Fanisivuäänestys -OTA KANTAA
Rachelle
2
910
Vastaukset
- avrilis
En halua Avril sivua, mielummin mikätahansa muu akkeli.
- Hum..
hmm,punk?hehe..täys idiootti kuka luulee sitä punkiksi,korkeintaan surkeata wannabe poppia.
rouvahan on niin slut ku olla voi,girlfriend,ja on naimisissa,onneksi sai ne syytteet ,ansaitsi,kehtasi kopioida sen boyfriendin ja YMCA:an....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358