Mikä olisi halvin lentoyhtiö lennettäessä Budapestiin. Olisi sinne tarkoitus syksyksi muuttaa ja ajettelin kartoittaa lentomahdollisuuksia vieraita varten. Tiedä että blue1, finnair ja unkarin lentoyhtiö lentää, mutta onko muita hyviä vaihtoehtoja?
Edullisesti Budapestiin?
3
849
Vastaukset
- WizzAir
Tukholmasta lentää WizzAir, jos lähtöön on yli kuukausi helppo on saada lennot hintaan noin 30 euroa per suunta, http://wizzair.com/?language=EN
- suoralento
Suomesta meno Tukolmaan maksaa myös, joten laskepa ensin: Hki-Tukholma-Tukholma-Budapest,noin tehtynä saattaa tulla halvemmaksi? Mutta kait mukavampaa lentää suoraan Suomesta ja maksaa vähän enemmän, itse en lähtisi moista systeemiä edes harkitsemaan, kukin tietty tavallaan.
- halpoja
suoralento kirjoitti:
Suomesta meno Tukolmaan maksaa myös, joten laskepa ensin: Hki-Tukholma-Tukholma-Budapest,noin tehtynä saattaa tulla halvemmaksi? Mutta kait mukavampaa lentää suoraan Suomesta ja maksaa vähän enemmän, itse en lähtisi moista systeemiä edes harkitsemaan, kukin tietty tavallaan.
Tukholman laivat ovat erittäin halpoja. Ja esim. Turussa asuville halvempi on matka Tukholmaan kuin Helsinki-Vantaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086