Menestyn työelämässä ja kovalla työllä oon saanut kaikekn aikaan. Mieheni on yrittäjä/ sukuyrityksen työntekijä, ja nyt oon huomannut, että piikittely on alkanut ja kaikenlainen vähättely ja huomauttelu. Kohta saa riittää, suutun hänelle ja yritän keskustella, vaan ei onnistu. Lieroilee...eikä tunnusta perusasioita, vaan kääntää kaikki minun syyksi, ihmetellen, mikä minua vaivaa?? Vaikka itse on outo??
En tiedä, mitä tehdä, en jaksa näikään kovin kauan. Hän aina poissa kotoa, ja tuntuu, ettei ees rakasta minua. Mistään ei voi puhua, ei lähde keskustelemaan mistään...
Oma mies kateellinenko?
(n)
4
874
Vastaukset
- Ystävyyttäkin
Ostappas itsellesi kunnollinen ystävä, rahalla
saa mitä haluaa.- ap.
tuo ei kuulu mun ajattelu tapaani. Rahalla ei juuri saa ystävyyttä.
- Tavaton ajattelija.
ap. kirjoitti:
tuo ei kuulu mun ajattelu tapaani. Rahalla ei juuri saa ystävyyttä.
Ajattelutapa kun on sivistynyt niin ei varmasti ajattelu tapa.. =)
- alemmuutta pärjäämistäsi
kohtaan. Ehkä hänellä on huono itsetunto tai hän ei osaa oikein sopeutua tilanteeseen, jossa nainen pärjää hyvin.
Toisaalta syy voi olla muuallakin. Oletko varma, ettei hänellä ole toista naista jos kerran on paljon pois kotoa?
Asiaa on vaikea korjata jos syytä ei saa selville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295