Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Siskon kanssa siis välit ok aina siihen saakka ku se lähtee kaveriensa kanssa viihteelle, eli heitetään vitsiä ja nauretaan yhdessä jne. mitä sisarukset nyt normaalisti tekee. Mut sitte ku se tulee viihteeltä takas, seuraavana päivänä se välttelee mun seuraa ja ei puhu mitään. Tämmöstä kestää sitte vähän aikaa. Toisen siskoni kanssa kyllä viihtyy. Onkohan ne sen kaverit niin paljo parempia ihmisiä ettei enää veljen seura kelpaa, vai häpeeköhän kenties jotain? Kun mulla on vähän tämmönen "hutsuja halventava" huumorintaju.
Sisko Outo
veli-poika
3
2570
Vastaukset
- mayura
Isoveljen kanssa ollaan hyvissä väleissä, vitsaillaan jatkuvasti, istutaan vierekkäin koneen ääressä, lähetellään linkkejä hauskoihin videoihin jne. mutta kun hän on kavereidensa seurassa, hyvä että puhuu mulle. Hänen persoonallisuutensa tekee täyskäännöksen, kaippa se sitten vain liittyy nuoruuteen.. :/
- on.,
krapula
- eli siis
Luulen että sun siskos on krapulassa sillon. kun aivot ei oo täys toiminnassa. juon itsekkin sillon tällöin veljeni tietää siitä kyllä ja se on niin ihana että se vaa vie mut nukkumaa tee säki sille! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229