Onko kognitiotieteeseen valmennuskurssia? Jos on, niin onko kukaan käynyt, ja oliko hyötyä?
Kiitos!
Kognitiotieteen valmennuskurssi?
3
495
Vastaukset
- Minä myös
Minäkin haluaisin kognitiotieteen valmennuskurssille! Mutta en ole löytänyt sellaista mistään :(
- Kenties
Ainakin sinne on 2 pääsykoekirjaa, lisäksi osa pääsykokeesta on yhteinen psykologian kanssa. Psykologian valmennuskurssilla käydään vissiin läpi lähinnä tilastomatikkaa. Ehkä siitä olisi hyötyä myös kognitiotieteeseen..? Ajattelin soittaa laitokselle ja tiedustella asiasta. Koska aiot pyrkiä kognitiotieteeseesn? Meinaatko Helsinkiin? Itselläni on nyt kirjoitukset menossa, valmistun keväällä.
- Minä myös
Kenties kirjoitti:
Ainakin sinne on 2 pääsykoekirjaa, lisäksi osa pääsykokeesta on yhteinen psykologian kanssa. Psykologian valmennuskurssilla käydään vissiin läpi lähinnä tilastomatikkaa. Ehkä siitä olisi hyötyä myös kognitiotieteeseen..? Ajattelin soittaa laitokselle ja tiedustella asiasta. Koska aiot pyrkiä kognitiotieteeseesn? Meinaatko Helsinkiin? Itselläni on nyt kirjoitukset menossa, valmistun keväällä.
Psykassa on tilastomatikkaa, mutta kognitiotieteessä oli tänä vuonna logiikkaa. Eli psykan valmennuskurssit ei tällä tiedolla auttaisi... Ja Helsingistä tosiaan kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229