Mitä tarkoittaa "relampago". (yhdestä laulusta jäi päähän soimaan..) Vastatkaa heti jos tiedätte- tärkeetä. :)
Espanjan kieltä..
7
1170
Vastaukset
- Ramon P
(minä) Salamoin.
- /Angelina/
(minä) Salamoin? Mitä se on tarkoittavinaan? Mitä tuo sana "Relampago" oikein merkitsee. :) Olkaa hyvät ja valistakaa minua. :D
- mukaan
/Angelina/ kirjoitti:
(minä) Salamoin? Mitä se on tarkoittavinaan? Mitä tuo sana "Relampago" oikein merkitsee. :) Olkaa hyvät ja valistakaa minua. :D
leimahdus
- pointtia nimeltä
mukaan kirjoitti:
leimahdus
aksentti , joka tässä tapauksessa on ensimmäisellä a:lla eli ts. relámpago...
- /Angelina/
pointtia nimeltä kirjoitti:
aksentti , joka tässä tapauksessa on ensimmäisellä a:lla eli ts. relámpago...
aksenttia, niin kuin... tarkoittaen kuitenkin leimahdus, vai? Suuret kiitokset muuten vastauksistanne! :)
- espanjalainen
/Angelina/ kirjoitti:
aksenttia, niin kuin... tarkoittaen kuitenkin leimahdus, vai? Suuret kiitokset muuten vastauksistanne! :)
Niin ei se sanaa muuta mihinkään olipa siinä aksenttia tai ei. Espanjan kielessä aksentti on yhtä tärkeä kuin kaurapuurossa voi silmä. Se onko kyse "leimahduksesta" tai "salammoinnista" riippuu tietenkin mitä kyseisessä kappaleessa lauletaan/kerrotaan :-) .
- /Angelina/
espanjalainen kirjoitti:
Niin ei se sanaa muuta mihinkään olipa siinä aksenttia tai ei. Espanjan kielessä aksentti on yhtä tärkeä kuin kaurapuurossa voi silmä. Se onko kyse "leimahduksesta" tai "salammoinnista" riippuu tietenkin mitä kyseisessä kappaleessa lauletaan/kerrotaan :-) .
Okei, tulin taas vähän viisaammaksi. :) Kiitoksia kaikille vastanneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972