oli myös siinä että hän osasi taitavasti käyttää muista yhteyksistä tuttuja hokemia, kuten Tule apuun Anja oli vääntynyt muotoon Tule apuun vanja! Tai Kutsu silloin Proffa apuun, Koff se on raikkaan makuu
Juicen hauskuus
6
1085
Vastaukset
- Afroditen_poika
Totta :) Paperitähdissä olevat säkeet "kaikki muutkin kansallispankista aina löytää ystävän" ovat kuulemma peräisin silloisesta pankin mainoskampanjasta, jossa todettiin jotain suuntaan "Kansallispankista jokainen saa ystävän" tms. (tietolähde: äitini).
- Tauko II
ja "Tosi on"
- juuso
muistan kyllä tuon Kansallispankkimainoksen..Ehkä olen niin vanha....Yksi joka kannattaa mainita on myös siinä Siniristiloppumme-räpissä oleva "somalia armasta kotikylän lapsia". Joskus sotien jälkeen oli suosikki-iskelmä: Amalia armas, kotikylän lapsi, sinua mä rakastanut olen ain..
- Tauko II
on jostain mainoksesta,jossa olisi Do the Stönössä esiintynyt kohta aito asia, mainosta en vaan muista.
"Stönö on ai ai ai aito asia" - Kvaakner
Ajan henki kappaleessa Juice käyttää kahta Veikkauksen mainoksista tuttua lausetta.
Leikkaus on joka viikko = Veikkaus on joka viikko
Kalautuspäivä keskiviikko = Palautuspäivä keskiviikko. Ennen On-Line aikakauttahan lottolappu piti palauttaa viimeistään keskiviikkona. - juuso
ei aamujaan yksikään...eikös tätä ole käytetty armeijassa..vai kumpi on ollut ennen Juice vai armeijan hokema
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501