Nyt tekisi mieli steampunk scifiä/fantasiaa lueskella. On vain vaikeaa löytää steampunkkirjallisuutta. Voisiko joku siis suositella jotai hyvää steampunkkia. Myös kyberpunk paremman puutteessa käy.
Steam- tai cyberpunkkia
3
358
Vastaukset
- cyberi on parasta
koko käsite on täys höperö juttu
Cyberpunkin genren parhaat teokset ovat vähälukuisia.
William Gibson:
Neurovelho
Kreivi Nolla
Philip K. Dick:
Palkkionmetsästäjä
George Alec Effinger:
Kun painovoima pettää
Walter Jon Williams:
Rautahermot
Nuo kaikki ovat loistavia kirjoja. Lisäksi suosittelen ehdottomasti Stephen Kingin kirjoittamaa Musta Torni-sarjaa. Uskomaton yhdistelmä pulp-westerniä, fantasiaa ja postapokalyptistä scifiä sanojen rankimmissa merkityksissä. Aloitat lukemisen ja olet koukussa armotta. Niin ainakin itse olin.- dfdfs
En ole ihan varma miten tuo genre mahtaa rajautua, mutta suosittelen Tim Powersin Anubiksen portteja, ja muitakin Powersin tuotoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299