moi! minua ottaa päähän mun veli ja sen tyttöystävä..eli juttu menee silleen, että se tyttö on koko ajan mun veljessä kiinni ku joku iilimato ja sit aina ku ne on täällä himassa, niin ne makaa tuossa olohuoneen sohvalla kuin lahnat ja sit se helevetinmoinen meteli ku ne kiehnää siinä sohvalla ja muutenkin ties missä. eteenkin ku se tyttö huutaa ku broidi jotai kutittaa sitä tai jotain en sit tiedä. tuntuu muutenkin hölmöltä ku se sen tyttöystävä on siinä koko ajan kiinni ni veljellä ei jää mulle yhtään aikaa. sit ku muuteskaan ei ole kavereita kuin 1 ja sekin on muuttamassa pois tältä kaupungilta ensi kuussa nii sitte alan tuntea oloni todella yksinäiseksi..tuttavia siis riittää sellasia joita jos näkee kaupungilla niin morjenstaa ja silleen.
Jos mulla sit jonain päivän on tyttöystävä niin en todellakaan halua sellaista, joka olisi minussa koko ajan kiinni. oikeesti..kyllä sitä omaa tilaa tulee kumminkin olla ja onhan sitä muutakin tekemistä kuin olla toisissaan kiinni koko ajan...siis todellakin koko ajan niinkuin mun broidi. mutta eiköhän sitten tuollaisessa jutussa ole sitten se, että kun sitä niin paljon ollaan toisissaan kiinni niin ajan myötä sitä kyllästyy siihen touhuun. no mutta elämä on..tästä sepustuksestakaan ei välttämättä ota selvää, mutta kunhan tulin tänne vaan purkamaan ahdistavaa mieltäni. ja voitte kommentit kirjoittaa ihan vaan keskenänne, koska minä en täällä 24 keskustelussa useinkaan käy.
veljeni ja sen novia
argh!
3
2364
Vastaukset
- Anni
Älä välitä siitä. Taidat olla hieman mustis vaikka muakin kyllä toi ärsyttäis minkjä ikänen oot? ja mistä?
- nnnnnt
92 ja siperiasta
- ----------------------------
Uskon että veljesi ja sen tyttöystävä kyllästyy ajan mittaan. Niin siinä aina käy kun "arki" alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239