Radio Nova on mukana Pyhätunturilla klubeineen:
http://www.radionova.fi/page.php?page_id=20
Pyhästä Novalla
3
305
Vastaukset
- Tumpelo
Kun nyt jää ikävästi nämä Pyhätunturi-keikat paikanpäällä kokematta, niin on tosi hienoa päästä edes Novalta kuuntelemaan ja fiilistelemään...
- kuuluuko radiosta
Anteeksi, en oikein ymmärrä mitä tämä meinaa. Kuuluuko siis ismoa radiosta ja jos kuuluu niin millon ja ilmeisesti novan kanavalta? vai netistä? Auttakaa hieman, kiitos!
- lokaajakuita
kuuluuko radiosta kirjoitti:
Anteeksi, en oikein ymmärrä mitä tämä meinaa. Kuuluuko siis ismoa radiosta ja jos kuuluu niin millon ja ilmeisesti novan kanavalta? vai netistä? Auttakaa hieman, kiitos!
Radio Novalla reissumies A.Harkki just kertoi Pyhän Ismon keikasta. Itse sain ystävältä hälytyksen niin, että kuulin Hetki hautausmaalla lopun ja Harkin loppusanat. Toivottavasti jotkut kuulivat koko jutun, nimittäin Novalla ei mainosteta tarkkaan, mitä kussakin ohjelmassa tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358