Onko jokaisen lapsen koulussa pakko oppia uimaan ilman että siitä joutuu kärsimään tavalla tai toisella.
Onko elämä hukkumiseen opetteleimista,
Onko, elämä nuoruuden kiusaamista uinnin suhteen opettajilta,
Onko,elämä näyttämistä, kuolleena hukkumalla.
Haluatteko, että jokainen lapsi hukkuu, näyttämällä uimataitonsa, tai se aikuinen joka kuvittelee sen taidon osaavansa....
Minä toivoisin ymmärrystä näitä lapsia kohtaan,joita ehkä , vesi ei ymmärrä..
Uimiesen pakko ........
6
1048
Vastaukset
- oppooppo
Mitä vittua sä selität? xD
- niinku
Mitä vittua???!
Jos et osaa uija nii opettele saatana.- meetwurstinakki
Jos kerta osaat, nii neuvo?
Ei se oo niin yksinkertasta kaikilla.. Eikä uimataidottomuus tee ihmisestä yhtään tyhmempää tai vähä-älyisempää, joten asenteita tällaisia ihmisiä kohtaan sais moni muuttaa paremmiksi. - kuunpojalla
meetwurstinakki kirjoitti:
Jos kerta osaat, nii neuvo?
Ei se oo niin yksinkertasta kaikilla.. Eikä uimataidottomuus tee ihmisestä yhtään tyhmempää tai vähä-älyisempää, joten asenteita tällaisia ihmisiä kohtaan sais moni muuttaa paremmiksi.luuletko että munas on pienempi kuin muilla kavereilla? jos se ei oo ainut syy sano opelöle että tohon alataaseen en mee ja jos se vittuilee vittuilet takas jase antaa 5 liikasta niin mitä vittua sit :D
- UimaTAIDOLLINEN
Olin pienenpänä meinannut hukkua, ja jollen olisi ollut hyvä uimaan en olisi varmaan kerennyt pintaan. Joten, jos haluat hukkua ennemmin kuin kuunnella jotakin turhanpäiväistä opettajan ´´kiusaamista´´ niin ONNEA VAAN SULLEKKIN!
Itsekkin olen pienenä hukkua meinannut ja siitäpä jäikin kammo koko veteen.
Mutta täs ihan kun kuuntelee noita lapsia, jotka todella pelkäävät noita uimahalli reissuja tosissaan,
tulee vain noi omat kokemukset vahvasti mieleen.
Itse en toki osaa uida ja tuskin opettelenkaan, taisi tuo opettelun halu hävitä kolmannella läheltä piti kerralla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955