KEPU hävinnyt neljät vaalit peräkkäin

Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen johdolla KEPU on hävinnyt jo neljät vaalit peräkkäin.

Onnittelut mannertenväliselle nahjukselle tästäkin vähästä. Tuohon ei eläin pysty.

KEPUn sisällä tyytymättömyys Vanhaseen kasvaa päivä päivältä. Koko kesän ajan on puoluesihteeri ylioppilas Jarmo Korhonen kaivanut maata Vanhasen jalkojen alta. KEPUn eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kalli on antanut kärkeviä lausuntoja Vanhasesta ja hallituksen sisällä ainakin ministerit Pekkarinen, Väyrynen ja Anttilat ovat arvostelleet Vanhasen touhuha kovin sanoin.

12

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tåmä tollo

on kirjoittanut saman viestin. Hoitoon ohjatkaa.

• Kepu on

suurin puolue!

• vanhanen

olet suomen suosituin pääministeri kautta aikain kiitos siitä, keskusta voitti viime vaalitkin on tällä hetkellä suomen suurin puolue. Hyvä jarmo korhonen olet suomen kadehdituin puoluesihteei jatka samaan malliin.

• Onhan se kurjaa

Tiedoksesi kuitenkin, että ainakin näissä viimeisissä vaaleissa, eduskuntavaaleissa haukkumasi keskusta voitti solvaamasi Matti Vanhasen johdolla kultamitalin, jo toisen kerran peränjälkeen.

Kun tutustuu historiaan, se on varsin harvinaista pääministerpuolueen kohdalla.

Siis kultamitalin uusiminen.

Mutta sanotaanhan sitä "ettei haukku haavaa tee jos ei koira purra saa"

• Nimetön

kapinaa, jota Korhosen johdolla rakennetaan. Kepuloiset ei ole tyytyväisiä Vanhasen Sipoo kantoihin, myötämielisestä suhtautumisesta kapunkeihin, Matin nais-sekoiluista ja kepun perinteiden hylkäämisestä (iltalypsyt ja maataloustukiaiset)... Mutta käännynnäiskepulaiset on näitä "kiivaimpia" kepulaisia;-)) Säälittävä ukkorassu;-))

• väärään tietoon

Taas sama vanha valhe on liikkeellä keskustasta.Esimerkiksi EU-parlamenttivaalit olivat keskustalle voitolliset vuonna 2004.

• hyvin menee

Viime eduskuntavaaleissa Kepua äänesti 50,000 ihmistä vähemmän kuin edellisissä eduskuntavaaleissa.

Pressanvaaleissa Vanhasen kannatus jäi alle 20 %. Edes kaikki kepulit eivät kannattaneet Vanhasta.

• sama viesti

känällä, kyllä täytyy olla välkky mies.

• otetaan

takaisin, känä on silloin jo dementikko kun nytkin laittaa samaa 367 kertaa.

• Jo riittää!

Muna-Matti saa kenkää puolueen johdosta ensi kesän puoluekokouksessa. Jarmo Korhonen haluaa kalifiksi kalifin paikalle.

• putoaa

kokonaan eduskunnasta.

• wsxedc

Otsikossa kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe