Hei! Minkälaiset mahdollisuudet pelkällä HuK-tutkinnolla olisi työllistyä? Opiskelen kieliä ja taloustieteitä, joista kyseinen tutkinto olisi tarkoitus koota.
Huk-tutkinto
3
1183
Vastaukset
- erias
mutta mikäänhän ei tunnetusti ole mahdotonta ;).
- töihin?
No jos otat vastaan töitä ihan mistä päin Suomea hyvänsä .... vaikka Lapista tai Kainuusta. Toisaalta sielläkin on nykyään paremmin koulutettua väkeä liikkeellä. HuK-tutkinto ei sinänsä ole mikään elämän valttikortti .... Entä jos menisitkin ulkomaille töihin? Sellaista kokemusta arvostetaan sitten kotimaassakin :-)
- hirviän hyvin
Olen itse FM humanisti. Valmistumisen jälkeen en ole saanut oman alan töitä lainkaan, vakituisia töitä en olleskaan.
Olen ollut tukityöllistettynä toisella alalla. Eli pätkätyöläistyötön pahinta laatua.
Jos humanistiksi haluaa, pitää valita aineet todella hyvin! Kaikilla ei vain kiinnostuksen kohteet ole kauhean kaupallisia, joten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101