http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004580002-2007350163,00.html
nämä kuvat ilmeiseti otettu viisi päivää ennen kuin hän ajeli kaljuks päänsä..
Britney pyllistää kameralle stringeissä
7
1669
Vastaukset
- H&M:n alusvaatteet
mitkä lie päällä.Aika iso beba vaan noissa kuvis,mut kukapa nyt koko ajan salil heiluis.
- Käytäs aivoja
Niin työn ulkopuolella, mut kyllä työn puolesta pitää!!
Kattokaa nyt hyvät ihmiset näitä "Celeprity secrets" ohjelmia mitä näkyy subilla ja nelosella.
Niin ei tarvitse tulla tänne jauhamaan/esittämään asiantuntijaa, mitä tulee vain mieleen!! - Britney=kaunis
selventää, miten tuosta kuvasta saa sellaisen että Britneyn beba näyttäis isolta? En tiedä onko koneessani tai mun silmissäni jotain vikaa kun näen vain kauniin pyöreän ja naisellisen beban!!!
- Ei hyvää seuraa.
Britney=kaunis kirjoitti:
selventää, miten tuosta kuvasta saa sellaisen että Britneyn beba näyttäis isolta? En tiedä onko koneessani tai mun silmissäni jotain vikaa kun näen vain kauniin pyöreän ja naisellisen beban!!!
Kun he näkevät/tajuavat, että heidän äitinsä paljastelee joka paikassa ja käyttäytyy joskus vittumaisesti?
Vai onko, että kameramiehiin päin pitäisi heitellä jotain, kun edes näkee sellaisen.
- Kaino Vieno
Herrajumala mikä määrä lihaa.
Ihan kuin suomivalaalla !- Naisessa
lihaa saa olla...
se olisi suorastaan suotavaakin - Pyllylle
Naisessa kirjoitti:
lihaa saa olla...
se olisi suorastaan suotavaakinläpsäyttää,niin vielä pitää huomenna tytistä...pyllyn siis...
Oikeesti yks hailee,kunhan itte kantaa perseensä niin paisukoon ;D Riitu Keihäs siis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174