Eric ja Calleigh?

Doggyrapp

Silloin yhden kerran kun nuo kaksi otsikoissa olivat siellä labrassa, niin kun eric sitten kiitti Calleighia, niin tämä pussasi sitä poskelle. Mutta eivät ne siis yhdessä ole, kunhan ovat vain vähän ( no vähän ja vähän) pihkassa toisiinsa.(?)En tiedä mitä niiden kahden suhteen on siitä jaksosta sitten tapahtunut, mutta kyllä ne nyt hieman taitavat ihastuneita olla... :) Ja aavistan jotenkin, että sarjan lopussa kyllä jotain tapahtuu... ;) Kuinka monta tuotantokautta sarjasta on amerikassa tehty? Entä onko jollain lisätietoa näiden kahden "suhteesta" sarjassa?

2

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mölkhö
    • tietoa..

No tuosta ylemmästä linkistä selviää, että jotain kiinnostusta on puolin ja toisin, mutta Calleigh pelkää, että tulee hässäkkää, kun hän ja Eric kuitenkin työskentelvät yhdessä.

Calleigh lähteekin trehveille Jaken kanssa, mutta kuka ihmeen Jake..? Onko se se tyyppi, joka yleensä tutkii tietokoneella jotain nauhoja, puheluita yms.? En muista niiden sivuhahmojen nimiä kovin tarkkaan...

Mun mielestäni tää on tuorein eli viides kausi, joka pyörii Subilla lauantaisin. Uudempia ei taida olla tehtynäkään! Ti, to ja pe tulee ymmärtääkseni kolmannen tuotantokauden uusintoja. Taitaa olla peräti yksi maailman katsotuimmista sarjoista, joten jatkoa lienee luvassa! :) Saas nähdä jatkuuko tuo suhdejuttu mihinkään seuraavalla kaudella....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe